אזהרה: קריאת השורות הבאות תלווה בכמה תמונות של גברברים לוהטים, נטולי חולצה (או יותר מזה) - כשהם מבלים על שפת הים. ככה זה שכמה מהכוכבים המתבגרים החביבים ביותר על בנות (ובני) ישראל מבלים את תחילת השנה האזרחית החדשה בחופשות לוהטות, נטולי בגדים מיותרים לגופם.
 
אובייקט א': ג'ון בון ג'ובי. בון-בון בן 53, שהרטיט בחודש אוקטובר האחרון את המעריצים המקומיים כשהזיע מול על הבמה בפארק הירקון. כעת, הוא נהנה עם עצמו, מגבת חוף וכמה צלמי פפראצי (כך מתברר) באיי סיינט בארט השמשיים. 

 

A photo posted by Bon Jovi (@bonjovi_daily) on


לא ראיתם את הבטן של בון ג'ובי מזמן? זה בסדר, נדמה שגם היא לא ראתה אור יום מאז תחילת הניינטיז, אז היה סולן להקת הרוק בשיא תהילתו (חטוב, כן). כעת, הוא בוגר יותר אך מרגש לא פחות, כמו הדאדי-בודי שהוא.

 

A photo posted by @jbjadore on



 

A photo posted by @jbjadore on


אובייקט ב': מארק וולברג. השחקן בן ה-44, שדגמן תחתונים אי שם בניינטיז, רק הולך אחורה בזמן והופך לצעיר יותר מרגע לרגע. הכל, תוך כדי שהוא ממשיך לנפח את השרירים האימתניים שלו מרגע לרגע, עוד ועוד ועוד, תוך כדי חופשה בהוואי הקסומה.

 

A photo posted by Just Jared (@justjared) on


העובדה שהוא מצליח לשמור על מראה של דוגמן (עם קוביות של מייקל לואיס שצעיר ביותר מעשור, לא פחות) תוך כדי שהוא מככב בסרטים ומגלים ילדים למופת (לעומת הילד הרע שהוא היה בצעירותו) - מעוררת השראה. רק מה קורה עם השיזוף הצה"לי, מארקי?





אובייקט ג': ריקי מרטין. הבחור שמשקשק את הבון-בון שלו כבר בן 44, אבל נראה אפילו טוב יותר מאשר שהיה אי שם בסוף הניינטיז (כלומר, הפעם האחרונה שבה באמת היה רלוונטי). במיוחד כשהוא מתגאה בשרירים שפיתח, כשהוא מצטלם בתחתוני ספידו צמודים.

 

A photo posted by Ricky (@ricky_martin) on


כן, ריקי מבלה בפורטו-ריקו הטרופית יחד עם התאומים שהוא מגדל ולא בערים קרירות יותר, אבל מייצר גל חום אימתני בזכות העובדה שהוא חי את ה"לה וידה לוקה" שלו באופן חושפני ומעורר. השראה. טוב, לפחות מאז שיצא מהארון!

 

A photo posted by Ricky (@ricky_martin) on



 

A photo posted by Ricky (@ricky_martin) on