תמיד תהיתם לעצמכם האם כוכב הכדורסל עומרי כספי הוא מחובבי ריאליטי, כמו "האח הגדול"? גם אם לא חשבתם על זה, הכדורסלן הישראלי של ליגת ה-NBA  האמריקנית עסוק במשחק מול כמה מהספורטאים הטובים בעולם, או בהכנות לחתונה הצפויה עם ארוסתו שני רודרמן שתתקיים בישראל בחודש יוני הקרוב (כפי שקראתם כאן לראשונה) - אבל הלו"ז הצפוף הוא לא הסיבה האמיתית שכוכב קבוצת סקרמנטו כנראה נמנע מלראות את התכנית הישראלית הפופולרית.
 
אז זהו, שהסיבה קשורה לגבר אחר בשם עמרי - כזה שמופיע על המסך שלכם. מתברר שהמון לפני שרודרמן הפכה לארוסתו של כספי, היא ניהלה זוגיות ארוכה ורצינית עם עמרי, או בשמו המלא עמרי בן נתן, התאום החתיך של "האח הגדול", זה שטען שהוא מחוזר על ידי כל דיירות (ודיירי) הבית. 

כיום. עומרי כספי וארוסתו, שני רודרמן (אינסטגרם)

רודרמן ובן נתן, ספורטאי בעצמו, הכירו בתחילת העשור, אז החלו ברומן רומנטי שנמשך כשלוש שנים. בסופו של דבר, הקשר לא שרד והם פירקו את החבילה - כשהיא הפכה לאקסית המיתולוגית של מי שנכנס לבית "האח הגדול" בחודש שעבר. שנה לאחר מכן, הצעירה כבר פגשה את בחיר לבה וכוכב הכדורסל כספי, זה אליו התארסה לפני כמה חודשים. כן, מתברר שלרודרמן יש חיבה מיוחדת לספורטאים בשם עמרי, כן?  


אבל פעם... כך היו עמרי בן נתן ושני רודרמן:


עמרי בן נתן ורודרמן, הרבה לפני "האח הגדול" (צילום מסך)


פאן להם. כוכב "האח הגדול" וחברתו לשעבר 
(צילום מסך)


כך היינו. שני רודרמן ןעמרי בן נתן 
(צילום מסך)