אם עדיין לא נמאס לכם לשמוע על כוכבי "הישרדות", שימו לב - ייתכן שאחרי קריאת השורות הבאות תמצו את העיסוק בשניים מהמתחרים הכי מעוררים על האי הבודד. מצד אחד רון אלוף המסוקס, התופעה שלא מפסיקה להתפשט בדרך להיות אחד הדוגמנים הכי עסוקים בארץ הוקדש. מצד שני לירון רביבו, הפעם דווקא לא בביקיני אדום אבל גם בלי אף גבר בחייה. או לפחות כך היא טוענת.




אל תדברי על טבעת. רון אלוף ל"דלתא" (צילום: עידו איז'ק)


אלופי בן ה-23, לא רק התפלל, טס, חזר, שרד את הג'ט לג, חגג, נעץ מבט חודר, הודח מהריאליטי, הפך למושבע הראשון בתחרות והסיר השבוע את כל הבגדים - כשהצטלם עבור מותג התחתונים של דלתא, "מאצ'טונים", באילת החמימה (באווירת שורדים על האי. איך לא). 

כן, הוא שוב משוויץ בפסל החסינות האישי של חייו בלי מכנסיים, כפי שראיתם ממש כאן לפני שבוע בלבד - רק שהפעם עשה זאת על פי מקורבים עבור סכום "צנוע" (יחסית) של כמה אלפי שקלים בודדים.


חסין לקור? אלוף מדגמן תחתונים (צילום: גיא כושי ויריב פיין)


נח במאצ'טונים, בזמן שכולם מזיעים! רון אלוף

מלבד ההספק הנאה בהחלט, כי השורד נותן עבודה כל עוד הוא לוהט (והוא לו-ה-ט), הצעירון בהיר העיניים גם נבחר השבוע לייצג את רשת חנויות הנעליים "סקופ" - שהכריזה בחגיגיות על כך שהאלוף אולי לא החזיק את הקשר עם טיטי איינאו, אבל נצמד לאחרונה באהבה עזה לשורדת אחרת, לירון רביבו כמובן. 

"אני וטיטי נשארנו חברים טובים, שחזרנו לארץ הבנו שזה לא זה", סיפר בהתרגשות למשרד יחסי הציבור של מותג הנעליים, "לפני חודש העניינים עם לירון התחילו להתחמם ונכנסנו למערכת יחסים רומנטית", הוא טען בהודעה לתקשורת. עוד הוסיף ש"עכשיו אנחנו צריכים לחשוב לאן אנחנו ממשיכים עם זה, אבל אל תבנו על חתונה בקרוב". יא, איזה סקופ!

לירון, בטוחה שאת מוותרת על זה?

עם זאת, בירור קצר של מעריב אונליין העלה את הממצאים הבאים - רביבו אולי הכירה את אלוף על האי, אבל זה בערך כל מה שקרה בינם. מקורבים לשורדת הנאווה, שטוענת שאינה מנהלת זוגיות עם אף גבר בחייה בתקופה האחרונה, טענה בפני חבריה הפטפטנים שהשניים נפגשו בשלל אירועים והזדמנויות שונות, אך "רון אלוף משקר, לא היה בינינו מגע, לא חיבוק, לא נשיקה. כלום". נהדרים.


יחד? פחות! לירון רביבו (צילום: שוקה כהן)