ג'נט ג'קסון נאלצה להתמודד לאחרונה עם מחלה קשה שכרוכה בהליכים רפואיים מסובכים, אך גם עם שמועות לא קלות בכלל שעסקו בכך שהיא קרובה למותה. עם זאת, הזמרת מרגיעה את המעריצים הרבים שלה וטוענת "אני מחלימה, שמעו את הגרסה מהשפתיים שלי!". 
 
הזמרת האגדית שבה לפני חודשים ספורים לבמה אחרי פסק זמן ממושך לסיבוב ההופעות "Unbreakable" - אך בערב חג המולד שצוין בסוף החודש שעבר, הודיעה שהיא נאלצת לבטל את ההופעות שתוכננו לה עד לאביב הקרוב, כיוון שעליה לעבור ניתוח דחוף בהוראת רופאיה, אך לא הרחיבה מעבר לכך. הדבר, הוביל לחרושת שמועות מזעזעת שהובילו הצהובונים בארצות הברית, לפיה הדיווה חלתה בסרטן סופני, כך שימיה בין החיים ספורים.

 

A photo posted by Janet Jackson (@janetjackson) on



היום (חמישי), פרסמה ג'קסון בת ה-49 הודעה ברשת ששלחה לעולם מסר מרגיע. "זכרו... אתם צריכים להאמין לדברים רק כשהם מגיעים ממני. השמועות לא נכונות. אין לי סרטן", פרסמה ג'נט, "אני מחלימה. הרופאים אישרו שאופיע באירופה כפי שתוכנן, הבטחתי שהמופעים שבוטלו יתקיימו במועד חדש וכך יקרה. תודה על התפילות והאהבה".
 
עם פתיחת סיבוב ההופעות החדש שלה בחודש ספטמבר האחרון, דווח כי אחותו של מלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון, המירה את דתה מנצרות לאסלאם. זאת, זמן קצר לפני שנישאה בשנת 2012 לבעלה הנוכחי, המיליארדר הקטארי וויסאם אל מאנה. כעת, לא ברור אם השמועות על המחלה המסתורית שתקפה אותה, ישכחו בעקבות ההודעה המסתורית לא פחות.


מחזק אותה. ג'נט ג'קסון ובעלה, וויסאם אל מאנה (גטי)