כבר עם כניסתו לבית "האח הגדול", הדייר הערבי בעונה השביעית של הריאליטי - סלים מרעי - ניבא כי יודח באחת הפעמים הראשונות שבהן יעמוד להצבעת הקהל. בסוף השבוע האחרון זה קרה, כאשר בבוקר שלמחרת כבר השתתף בהפגנת תמיכה בישראלית שסירבה להתגייס לצה"ל.



בין לבין, מרעי שהוא נהג מונית בן 40 שחי כיום בעיר תל אביב, מספר למעריב אונליין על הדרך שבה יבלה את הימים הבאים מחוץ לתכנית - וגם על האישיות שלו (שאולי לא התאימה לאופי תכנית הריאליטי והסיבות שהביא להדחה שלו ביום שבת האחרון.

 

A photo posted by Salim (@salimmari) on



היוש סלים, יש סיבה מסוימת שבגללה אתה חושב שהודחת מהתכנית?
"אני חושב שהריב עם שי חי השבוע, היה גורם מאוד משמעותי להדחה שלי. זה מה שקרה".
 
רגע, בטח יש דייר שאתה רוצה לראות מחוץ לבית.
"הייתי רוצה לא אחד אלא שני מודחים בשבוע הבא - גילי וגיל. רק בגלל העובדה שבזמן שהייתי בבית היתה לגילי בעיה עם הנוכחות הערבית שלי. אני חושב שגם הנוכחות הגברית שלו יצאה לאור, כשלא הפסיק להשתמש בפלורי שתדאג לו למטלות הבית השונות".
 
אתה הודחת שלישי בעונה, מה הקהל לא הספיק לראות במהלך הזמן שהשתתפת שלך בריאליטי?
"אני חושב שלא הספקתי לחשוף את הצד היותר מקבל, מוותר וסלחן באישיות שלי. אבל גם במובן הפוליטי, לא הספקתי להביא לידי ביטוי את הדעות שמשקפות את העמדה שלי בנוגע לכיבוש – אבל גם את האמונה בחיים משותפים של יהודים וערבים". 


יחזור לאנונימיות. סלים מרעי (צילום: ינאי יחיאל)


אז אתה כבר בבית ואפילו השתתפת בהפגנה שמשקפת את עמדתך בנוגע לצה"ל. אבל מה אתה מתכנן לעשות בימים הראשונים מחוץ לבית?
"מה שאעשה בכל בוקר השבוע הוא לשתות את הקפה שלי בשקט שלי. כמובן לקום מתי שבא לי, בזמן שלי. אני מתכוון גם לבקר כמה שיותר מהר את ההורים שלי - ולהיות קצת מנותק בכפר".
 
אתה חושב שתנצל את התקופה הקרובה לעבוד על קמפיין חדש, תכנית משלך או שתיעלם לאנונימיות?
"אני מאוד רוצה לחזור לאנונימיות. לא רוצה להיות חשוף. בא לי לחזור לאורח החיים הקודם שלי, מבלי לחשוב מספר פעמים על כל מילה שיוצאת לי מהפה".