דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: כמה מהנשים היפות ביותר בתעשיית הבידור המקומית מרוכזות בחדר אחד, בבגדים צמודים, מתחילות להזיע, תוך כדי שהן דוהרות על קרש גדול - והכל מתועד עבור מדורי הבידור. זה לא תסריט בדיוני, אלא המציאות עצמה, לפחות זו שהתרחשה אתמול אחר הצהריים (שלישי) בחדר כושר בהרצליה, בהשתתפות ג'ני צ'רוואני, יעל גולדמן ואחרות. חם!




דאון. ג'ני צ'רוואני, לירן כוהנר וירדן הראל מתאמצות (צילומים: שוקה כהן)


אנד אפ!

רוני דואני, ריכזה כמה מחברותיה לביצת הבידור בחדר כושר אחד בהרצליה, שם הנחתה אותם איך לדהור על גלים וירטואליים מעל גלשן ה-Serfset, שיטת אימון שהביאה ארצה. אז נכון שהליידיז, בהן גם סנדרה רינגלר וירדן הראל, מנסות לשמור על הקימורים חטובים - אבל הסיבה האמיתית להתכנסות בראשות רוני סופרסטאר, היתה בכלל השקת המעדן " דנונה פרו" של שטראוס, שעשיר בחלבון עבור אתלטיות כמו הנשים של הביצה. התייצבות מיוזעת שכללה תשלום מס כחוק, כמובן.

תמונה אחת שווה אלף מילים, כן?


תנוחת הנזיר הטיבטי. אילוסטרציה


שלוש, ארבע ו... קפיץ קפוץ! גם יעל גולדמן שם

בין מתיחה אחת לפישוק רגליים אחר, הבנות נהנו מחוסר יציבות על הגלשן, סשן של נשיפות ושאיפות ושיער מדובלל שנדבק לראש בגלל הזיעה. לירן כוהנר, שקפצה אתמול מאירוע מתוקשר אחד לשני, מיהרה לברוח מהמקום בסוף השיעור - רק כדי להגיע לאימון גופני אחר, הפעם יחד עם בעלה הבלונדיני גיא גיאור וחברים אחרים. לא, אין תיעוד לכך.

"חברות, תנו לי את זה ביותר מתאמץ!". רוני דואני מדריכה


צ'רוואני כמו דג במים


נמסטה, ביצ'זזזז. גולדמן


הופס! ירדן הראל


עבודה טובה, ליידיז. נסיים במחי כפיים


חשה מנצחת. כוהנר


צחיק, צחוק ויאללה,לאירוע הבא. כוהנר, הראל וצ'רוואני