ז'קלין ליכטנשטיין, מי שנחשבה יחד עם בעלה אביגדור לצמד "ספרי הצמרת של המפורסמים" בישראל ונפטרה אמש במפתיע - הובאה אחר הצהריים (רביעי) למנוחות בבית העלמין שבקריית שאול. מלבד בן הזוג שלה, שלושת ילדיה - ירון, ענת ומיכה - ושבעת הנכדים שהותירה אחריה, אל טקס ההלוויה הגיעו מאות חברים ומכרים, בהם גם אנשי פוליטיקה, אופנה ובידור רבים.


ז'קלין ליכטנשטיין עם בעלה אביגדור (צילום: אלי דסה)

ליכנשטיין, נפטרה אתמול אחרי שעברה אירוע לב - שבעקבותיו פונתה לקבלת טיפול בבית החולים איכלוב בתל אביב, שם למרבה הצער נקבע מותה. חבריה זה עשרות שנים, שלהם שימשה ליכטנשטיין כמקורבת וכאשת סוד נאמנה, התקשו לעכל את הבשורה הקשה. 

רבים מהם הגיעו ללוות אותה בדרכה האחרונה, בהם השר גלעד ארדן ויו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג, ג'ודי שלום ניר מוזס, צביקה פיק וציפי שביט. בין השאר, גם גלית גוטמן, יעל בר זוהר ובעלה גיא זוארץ, אלי יצפאן, אורנה ומשה דץ ואביב גפן הגיעו להיפרד מליכטנשטיין.



יעל בר זוהר וגיא זוארץ


אורנה דץ וטהוניה רובל


גלית גוטמן


השר גלעד ארדן

ממעצבת השיער ואשת החברה, שהיתה אחראית על הסטייל בתחרויות יופי שונות, נפרדו גם שלל מלכות יופי בעבר כמו אילנית לוי, טיטי איינאו, ג'ני צ'רוואני, סיון קליין ומירי בוהדנה שהגיעה עם בן הזוג בבו קובו. יהיה זכרה של ליכטנשטיין ברוך.


בוז'י ומיכל הרצוג


מירי בוהדנה ובבו קובו עם מיקי בוגנים

אגם רודברג


אביב גפן


אילנית לוי


צביקה פיק


אנחל בונני ודושי לייטרסדורף עם יון תומרקין


אלי יצפאן


ציפי שביט


סיון קליין עם בעלה


ג. יפית עם חיים סלוצקי


משה דץ


טיטי איינאו


צחי נוי


השף שאול בן אדרת


ירדן הראל עם בעלה


אנשי יחסי הציבור רני והילה רהב, עם מימי מוזס


אביגדור ליכטנשטיין