לפעמים, לא משנה כמה הכוכבים בהוליווד יפים, עשירים או חיים את החיים שכולנו רוצים (כנראה) - ישנן צרות בגן עדן. אנג'לינה ג'ולי, למשל, תתחיל לחפש בקרוב סטייליסט חדש שייבחר עבורה את הבגדים שהיא לובשת לאירועים מתוקשרים. כאב ראש שנוצר מסיבה מאוד מסוימת: זה שמלביש אותה עכשיו כל הנראה יפוטר אחרי שג'ולי תגלה שכל העולם מרכל על איך שהיא נראתה בבכורה נוצצת, אבל לא בדיוק באווירה חיובית.
 


לא היה עובר אצל המכשפה של עמי ותמי. אנג'לינה ג'ולי (צילום: Getty images)



לא סקסי במיוחד. ג'ולי על השטיח האדום (צילום: Getty images)


ג'ולי, הגיעה אתמול (שבת) לבכורה ההוליוודית של הסרט השלישי בסדרת אנימציה "קונג פו פנדה", שלו היא נותנת את קולה כמדובבת. התלבושת שבחרה יחד עם מי שאחראי על הסטיילינג שלה לא היתה זוהרת במיוחד: פנים נקיות יחסית מאיפור, נעלי עקב שחורות ושמלה קטנה קצרצרה, שהדגישה את הרגליים והידיים של אחת הנשים היפות על הגלובוס. או שלא.
 
בחינה מהירה של התמונות, מציגה מראה מלחיץ במיוחד - כיוון שכל מי שראה את אשתו של בראד פיט, לא יכול היה להתעלם מהעבודה שהיא נראית רזה, מאוד רזה בבגד השחור על השטיח האדום. המראה של ג'ולי, תואר בצהובונים כ"שדוף באפן מחריד" או "רזון חולני", זאת לאור העובדה שבעבר, האמא לשישה ילדים נראתה הרבה יותר מלאה (אך עדיין רזה להלפליא). ברצינות, אנג'י, הפסקת לאכול?


מודאגים? אנג'לינה ג'ולי שדופה (צילום: Getty images)