אורנה דץ שרה פעם שאין, אין, פשוט אין חגיגה בלי עוגה - אבל נראה שחברתה הטובה, כוכבת הילדים מיכל הקטנה, חושבת שונה ממנה. אצלה, אין חגיגה בלי כמה פרצופים מפורסמים, גם אם מדובר במסיבת יום ההולדת של בתה בת השמונה, יולי.


כך יצא, שההילולה הקפואה מהרגיל, באווירת היכל החלקה על הקרח - כללה לא רק ילדדוס, אלא כמה הורים מפורסמים שהגיעו להשגיח מקרוב שהילד שלהם לא מנסה שטיקים של מחליק אמנותי (מינוס הפאייטים), ועלו על השטח הקפוא בעצמם. כן, מיכל אמדורסקי ומרינה קבישר, הכוונה היא אליכן.


קדימה, להחליק! מיכל הקטנה עם מרינה קבישר (צילומים: רפי דלויה)


סוויש. מיכל אמדורסקי

200 מוזמנים ובהם שלל כוכבים שמקורבים למיכל הקטנה ובעלה ניר ויצמן (אח של הבויפרנד של עומר קינן מ"האח הגדול"), עזבו אתמול (שבת) את העיר הגדולה לטובת ביקור היכל הקרח "אייס פיקס" בחולון. בין האימהות והאבות המפורסמים שהחליקו בקושי עם ילדיהם, היו כאלה שהחליקו בסטייל כמו קבישר או למשל אמא לשמונה ילדים, שפרשה מהחיים הפוליטיים ב-2012 ומאז נעלמה אל עבר האנונימיות. נו, חברת הכנסת לשעבר אנסטסיה מיכאלי!



זהירות, מכת קור. אורנה דץ שמחה


ימינה או שמאלה? אנסטסיה מיכאלי על הקרח


סלפיש. קבישר מתעדת

בין השאר, אל חגיגת יום ההולדת הקרירה בילו גם הריוניות מתקדמות בהן מיכל ינאי וליהיא גרינר, השורדת ג'ני צ'רוואני עם בעלה רוני מאנה, טהוניה רובל (נטולת ילדים לפי שעה), חן אהרוני, ניקי גולדשטיין ואחרים.


ניקי גולדשטיין מתאמץ להחזיק מעמד


מיכל ינאי ממש מתעייפת מחיוכים!


יין ויאנג. טהוניה רובל עם ג'ני צ'ארווני


הריון מתקדם. מיכל הקטנה עם ליהיא גרינר


חברות שכאלה! חוגגות עם מיכל הקטנה או עם בתה הקטנה של הקטנה?