האם הדרמה המשפטית של מדונה, שמנהלת לאחרונה מאבק נגד בעלה לשעבר ואבי בנה רוקו, סודקת את התדמית הפרפקציוניסטית של מלכת הפופ? מעריציה של הזמרת שהגיעו השבוע למופע שנערך בקנטקי - לא יכלו שלא לתהות האם מיס מיוזיק יכולה לגבות מחירים גבוהים כל כך על כרטיסים כשהיא לא רק מאחרת בשעתיים וחצי לעלות על הבמה, אלא כשסוף סוף הופיעה גם דיברה לצופים כמו אישה תחת השפעת אלכוהול. שערורייה.




הצהובונים בארצות הברית, החלו לחשוד במדונה ששתתה כוסית יין אחת יותר מדי בטרם עלתה על הבמה כדי לתת שואו במהלך סיבוב ההופעות "Rebel Heart Tour" - אחרי שכמה מעריצים צייצו ברשת שהמופע התחיל שעות ארוכות אחרי המועד שצוין בכרטיס שלהם. רגע אחרי שהמוזיקה הסתיימה, כתבו כמה צופים ש"מדובר בהופעה המוזרה ביותר שראיתי בחיים... מדונה דפוקה לגמרי על הבמה". אחרים ציינו "היא היתה ממש כמו אישה שיכורה... כל כך מצחיק, היא לא יכלה לזכור את המילים, ריקודים, אמרה שהיא מרגישה שתויה" או "מדובר בזלזול מוחלט לאחר בשעתיים וחצי. לא תודה".
 

אבל לא רק זה, כיוון שכאשר מדונה דיברה אל המעריצים בעיר לואיוויל (כפי שצולם בווידאו ופורסם ברשת), שם התקיימה ההופעה, נדרשו לצעוק לעברה "פאק יס!" לבקשתה - מה שכנראה פגע בחלק מהם, שלא הבינו למה היא מדברת אליהם במטא דרומי אמריקני והשתמשה בסלנג של בורים. ביום שלמחרת, מדונה עצמה פרסמה תמונה באינסטגרם שבה היא כתבה בהומור "מתרגלת את הסטנד אפ שלי בשכיבה", לצד אימוג'י של כוס יין. מה.

 

A photo posted by Madonna (@madonna) on



עם זאת,  רגע אחרי הפרסומים הלא מחמיאים, מדונה ביקשה להבהיר שממש לא נגעה באלכוהול לפני ההופעה - למרות הכותרות הזדוניות. "מי מאמין לכל מה שהוא קורא? אני אף פעם לא שותה ומופיעה! ההופעה שלי היא שעתיים ורבע רצופות של שירה וריקוד", כתבה באינסטגרם, "התבדחתי שבלואיוויל אני יכולה לעשות סטנד אפ בלבוש ליצן ולשתות אלכוהול. מדהים איך החברה לא רק ממשיכה לנהוג בי באופן סקסיסטי (הרי אם הייתי גבר לא היו אומרים כלום), אלא לפרש כל דבר שאני אומרת ברצינות. זה מה שקורה כשאנשים לא קוראים ספרים אלא רק מדורי רכילות". אאוץ'!


ביץ', היא מדונה! (צילום: Getty images)