עידן רייכל הוא מוזיקאי מוכשר, כזה שמופיע ברחבי העולם, משחרר אלבומים מלאי שירים אוריינטליים, מלהטט בין תפקוד כאבא לשתי בנות לבין הופעה מרגשת בקול ענוג ומסרים בעלי משמעות במילים שהוא כותב. אבל ייתכן שעידן רייכל הוא גם בליין מרגש? כי אתמול (ראשון) זה קרה, כשבילה במסיבת יום הולדת ולצדו לא אחר מאשר די ג'יי סקאזי!



"אז ככה נראים החיים?". עידן רייכל מתבליין (צילומים: יוני אברהם)


פאן. קרן פלס, רמי קלינשטיין ואסי ישראלוף עם מושיקו שטרן

בסדר, אז רייכל ידוע כמי שבדרך כלל לא מגיע לאירועים מתוקשרים, לא מרבה לבלות או לעמוד מול מצלמות אם לא מדובר בהופעות או צילומים לטובת הקלטות באולפן. אבל אמש הוא חרג ממנהגו כשייצא לראשונה (או לפחות ככה טען) לבלות בחגיגה של שדרן הרדיו מושיקו שטרן. במהלך הערב, רייכל הרגוע הספיק לפטפט עם הדי ג'יי ההולל, לחבק את ילד יום ההולדת וככל הנראה בעיקר לחוש מבוכה מכל הפלאשים בקלאב.

דדי קול. קלינשטיין


פלס נראית מתעניינת. נראית, כן?


"בואנה, הרייכל הזה מצ'גע!"

מלבד רייכל, אל מועדון המורפיום שבתל אביב הגיעו שלל מוזיקאים אחרים, בהם קרן פלס ורמי קליינשטיין - שמאז האיחוד המוזיקלי שלהם הפכו לזוג צמוד שמגיע יחדיו לכל מקום. איתם, נהנו במקום גם שליש "מה קשור" אסי ישראלוף, אליעד נחום, קובי אפללו ורותם כהן, חן אהרוני, נתן גושן עם ארוסתו ועידן יניב עם החברה.

אבל שום דבר לא היה מרגש כמו המפגש של סקאזי עם האקסית המיתולוגית, הדוגמנית אווה לימסוב, שהחליפו שלום מנומס ותפסו כל אחד פינה צדדית.  



באים בזוג. נתן גושן והארוסה


מתוק. אליעד נחום מחייך


מורן מזור סקיני


מי אם לא, עידן יניב


המריח הוא... רותם כהן


חן אהרוני מרגיש אבוד?


יאללה בלאגן. אליעד נחום על הבמה