סבלתם מהקור בימים האחרונים? כי חן אמסלם, כוכבת "זגורי אימפריה", דווקא נהנתה ממנו. ככה זה כשבן הזוג המוכר שלך מחליט לחמם אותך בחופשה מפנקת לכבוד יום הולדת מיוחד. השחקנית, ציינה אתמול (רביעי) 25 שנות קיום בכמה רגעים של קשורים ללו"ז הצפוף - שכולל הופעות של המחזמר "שיער" או תפקיד בהצגה "חצוצרה בודאי" - אלא בזמן איכות עם הבויפרנד, הכותב מאור זגורי.



 

A photo posted by Maor Zagouri (@maor_zaguri) on



 

A photo posted by Chen Amsalem (@chenamsalem1) on



למרות דיווחים שונים שהשניים מבלים בנפרד - מה שהוביל לתהיות על משבר ביחסים בין השניים,  אמסלם את זגורי עשו (שוב) סוף לשמועות, כשיצאו לחופשה זוגית רומנטית - שזגורי ארגן לבת הזוג במלון יוקרתי בצפון הארץ. את החגיגה האינטימית, תכנן זגורי כמחווה מפתיעה לרגל חגיגות חצי היובל של הכוכבת, כך שהן כללו שלושה ימים חורפיים של ארוחות מפנקות, מסאז' והרבה פוצי מוצי, כיאה לבני זוג מאוהבים. 


 

A photo posted by Maor Zagouri (@maor_zaguri) on



 

A photo posted by Chen Amsalem (@chenamsalem1) on


אבל זה לא הכל, כי זגורי הפתיע את אהובתו גם ביום ההולדת עצמו, באמצעות שיר אישי בהקדשה מנועם דדון, הזמיר הצעיר מהתכנית "בית ספר למוסיקה", שהוא במקרה גם הזמר האהוב על השחקנית. את הסרטון, שיתף גם למעריצים ברשת לצד הקדשה אישית לצב הנינג'ה של חייו, אמסלם. "היום יום הולדת 25 של דוני דונטלו מנהיגת הצבים, הלא היא אהובתי, חן אמסלם השולטת. מזל טוב דוני אוהב בלב", כתב לגירלפרנד. ברצינות? מכנה אותה על שם צב נינג'ה? העיקר שיהיה במזל.

 

A video posted by Maor Zagouri (@maor_zaguri) on