מעריצי משפחת קרדשיאן, אם יש לכם רק שלוש דקות פנויות היום, אולי כדאי שתקדישו אותם לצפייה בסרטון הבא - שבו קנדל ג'נר מבשרת לאחותה הגדולה קים קרדשיאן שהיא בהריון. תנשמו לרווחה, הדוגמנית בת ה-20 לא מצפה לבייבי, אבל את ווידאו הקצרצר שבו היא מותחת את מלכת הריאליטי-טראש מוכיח שבמשפחת קרדשיאן כמו במשפחת קרדשיאן, הכל סובב סביב קימי והצרות שלה בעולם. גאונה!
 
הסבר קצר: ג'נר, טופ מודל בהתהוות ועל פי השמועות בת הזוג של כוכב להקת וואן דיירקשן, הארי סטיילס, הגיעה להתארח בתכנית הראשונה של אחותה, קלואי קרדשיאן (זו שהיא מקדמת בעשרות ראיונות חושפניים לאחרונה). שתי הסיסטרז, החליטו למתוח את אחותן קים בשיחת טלפון מתועדת עבור תכנית האירוח "קוקטיילים עם קלואי", שבה קנדל מתוודה שהיא נושאת ברחמה יורש. 

ואז, זה קרה:




בקצרה, ג'נר (לא שחקנית מוכשרת במיוחד), אמרה לקימי שהיא נרגשת לגלות לה ראשונה שהיא מטפחת בבטן בייבי וזקוקה לתמיכה ממנה. קרדשיאן הבוגרת, אמא לנורת' וסיינט ווסט (אתם לא חיים על מאדים, נכון?), לא רק התעלמה מהבשורה, אלא החליטה לדבר בעיקר על עצמה. נו, ברור. 

"את צוחקת, נכון?", שאלה מיד ואז כשנענתה בשלילה, החלה לדבר על הבעיות שעוברות עליה. "אני לא זו שצריכים לדבר איתה על זה, היו לי את החוויות הכי גרועות... אני רגע אחרי חוויית לידה מזעזעת", אמרה קימי, "היום זה לא היום לספר לי דברים כאלה. אני שלילית כי ישנתי רק שעה, נורת' היתה ערה כל הלילה, הנקתי אותו (סיינט ווסט) בכל שתי שניות", המשיכה בלי לתת לאחותה להשחיל מילה. "ברצינות היה לי יום מטורף, לא ישנתי. בא לי למות", טוב תירגעי, מאמא.

אחיות או לא להיות. קים קרדשיאן עם קנדל וקיילי ג'נר (צילום: Getty images)

הלחישות באולפן, גרמו לקרדשיאן לחשוב שאחותה הקטנה בוכה מה שגרם לה לעצור את שטף המידע (על עצמה!) ולהזמין את עצמה אליה, כמובן. "אני אבוא עם 30 הילדים שלי ותוכלו לשמור עליהם לכמה שניות ולראות איך זה מרגיש", אמרה עד שנעצרה על ידי אחותה קלואי, לפני שתגיד עוד משהו מביך. יום בחיי הקרדשיאנז.


הכל באשמתה! קלואי קרדשיאן (צילום: Getty images)