לפעמים כל מה שצריך כדי להתעודד הוא סיבה למסיבה, נכון בר רפאלי? גם אם הטופ מודל/ צעירה תחת חקירה/ גברת שנושאת ברחמה את אחד הצאצאים המעניינים בארץ הקודש - נראתה עגומה משהו במהלך סוף השבוע, אבל את מוצ"ש העבירה באירוע חמים, שייתכן שסגר את השבוע שעבר עליה באווירה  חיובית משהו. 



בכל זאת, אחד הגברים האהובים ביותר בעולם על הגבר שאת אוהבת (או במילים אחרות, החבר הטוב ביותר של עדי עזרא) חוגג עבור עצמו, אז אין ברירה אלא להגיע לבילוי ועל הדרך להביא איתך כמה חברים משל עצמך, לא בלונדה?

הרהור נעים. בר רפאלי


בעלה של. עדי עזרא עם רפאלי במקום

רפאלי את עזרא, הגיעו אתמול למסעדה מוכרת בשדרות רוטשילד שבמרכז תל אביב, שם ציין דן מירביס את יום הולדתו. השם מצלצל לכם מוכר, רק בגלל שמיבריס הוא:


א. איש עסקים מעושר (ונאה), חובב גלישה, פירות וירקות. הכי אולד סקול.
ב. מקורב מאוד ל"בעלה של" (עזרא, ואפילו שימש כנהג שלו ביום החתונה), אבל מבלה גם עם שלומית מלכה ויהודה לוי.
ג. אקס של אנה ארונוב, איתו העבירה חודשים של אהבה בוערת אחרי הפרידה מתורג'י. עד שנפרדו.
ד. כל התשובות נכונות. נו מה.


ילד יום ההולדת. דן מירביס

מירביס, חגג את יום הולדתו כמה ימים לפני התאריך המרגש - בתזמון מושלם גם כדי לברך את חברו הטוב עזרא, שציין את יום הולדתו בשבוע שעבר. מלבד מזון, קפה, הדוגמנית גילי סער, אנחל בונני עם דושי לייטרסדורף והרבה, אבל הרבה עוגה (רק תשאלו את חברו של הביזנסמן, השף עומר מילר, שהיה אחראי על אירוח חבריו של מירביס בחדר פרטי של המסעדה), אל האיוונט הגיעו כמה חברים טובים של הטופ מודל. בהם היו אשת האופנה עדי רונן והמאפרת הצמודה של הדוגמנית, מורן סטויצקי. ארונוב, אם תהיתם, לא נראתה באזור.

רפאלי, כנראה לא נהנתה לגלות את הפפראצי במקום ולכן גם לא פרגנה בחיוך - מה שכנראה הלחיץ גם את עזרא שלא נראה מרוצה שאם יורש העצר שלו לא כל כך נהנית. לא נורא, אלה כנראה ההורמונים של ההריון בסגנון ברבור, עדי.


זוגי זוג. אנחל בונני ודושי לייטרסדורף


חברות, אבל של בר. מורן סטויצקי, עדי רונן ובעלה


גם היא קרובה לביזנסמן. גילי סער


בוא אל החגיגה. בר רפאלי