גילי כהן זועם על הפקת "האח הגדול", אבל לאו דווקא בגלל שהודח אמש (שבת) מהתחרות - אלא בגלל מה שקורה בתחרות מול הדייר שי חי? בכל עונה של הריאליטי, ישנם דיירים שיוצאים מהבית המצולם במדינה עם בטן מלאה על מה שהתרחש במסגרת התחרות ויוצאים כנגד ההפקה - אבל לוקחים כמה שבועות של פסק זמן, עד שיבינו מה התרחש בעולם שאינו בבועת הבית הסגור. 



עם זאת, נדמה שלגילי כהן מחולון, שהודח מהתחרות יחד עם הצמוד שלו במשך העונה, גיל אלמוג, הספיקו רק כמה שעות מחוץ לבית, בכדי להחליט לפתוח חזית עם ההפקה - שלטענתו הפכה את התכנית במהלך החודש שבו השתתף בה למה שהגדיר "שי חי הגדול". היום מקורבים למודח הטרי, אף מגלים כי הוא שוקל לתבוע את הפקת התכנית.

זועם. גילי כהן (צילום: ינאי יחיאל)

זה התחיל מסטטוס רשת שפרסם אחיו של כהן, רגע אחרי שאחיו הודח מהתחרות, בו קרא למעריציו של גילי (שהוכר לצופים כ"אישיות פייסבוק") למחות נגד "האח הגדול" ולהתנתק מהערוץ שמשדר את מה שמתרחש בבית 24 שעות ביממה. "תתנתקו מהערוץ. אם זה באמת נכון שארבל קיבלה יותר קולות מגילי (עם חיזוק של גיל) אז כנראה שהוא לא מעניין. בואו נוריד להם איזה אלף-אלפיים צופים מהערוץ", כתב. 


בהמשך, אחרי שגילי חזר  לחיק משפחתו ועודכן איך נראו הדברים מבחוץ, ולמרות שחתם על הסכם סודיות לפני שנכנס לבית - שיתף כהן ססטוס פייסבוק זועם שבו יצא נגד התכנית. "מה נשמע יפים שלי... ראיתם איך הודחתי מהתכנית 'שי חי הגדול'? תהיו בטוחים שאספר לכם כל מה שצריך, אבל הכל", כתב. "אלה שסימסו, פראיירים ואלה שלא, הרווחתם. הסברים תקבלו מחר - וכמו שאתם מכירים אותי, אני לא מדבר באוויר! נ.ב. אני חולה על עצמי, מת על איך שהתנהגתי - לא הייתי משנה משפט אחד, אות אחת או צעקה אחת אם הייתי נכנס שוב לגן הילדים, באמא". אוקיי, אבל למה, גילי?


אם לא די בכך, אחרי לילה של חשבון נפש, שיתף הבוקר כהן פוסט זועם נוסף נגד ההפקה. "יפים שלי לא נרדמתי כל הלילה, כולי בעצבים, אין לכם מושג מה עובר עליי וזה ממש, אבל ממש לא בגלל ההדחה!!", כתב, "מת, מת, מת, מת לספר לכם את האמת!! (מבטיח לעשות את זה בקרוב). עד אז, תהנו מהתכנית 'שי חי הגדול'. טפיייי עליייי שהרחתי/ הרגשתי/ ידעתי ואמרתי את זה כשהייתי שם ולא עשיתי כלום....חרא ביל מיקיאגי!". אאוץ'.


מהפקת "האח הגדול", טרם נמסרה תגובה לדברים של כהן.