שיר אלמליח, את רוצה להכניס את הגולשים להלם? כי לא מספיק שבתקופה האחרונה החלטת להצטלם עם בגדים לגופך (להבדיל מתמונות ההלבשה התחתונה, או פחות, שבהן הרגילה את קהל העוקבים האדוק שלה) - את גם שוקלת לעשות תפנית מקצועית, רחוקה מאוד מתחום הדוגמנות. נשמע מסקרן?


מתברר שהדוגמנית המעוררת יוצאת  "האח הגדול", מחממת את הגרון לקראת הפתעה קטנה, כי אלמליח כנראה שלא רק יודעת לעשות פוזות ופרצופים חושניים מול המצלמות, אלא גם יודעת לשיר. רק תשאלו את עומר "הופה" אדם, שאם הכל ילך כשורה - יסייע ליפהפייה לנסות את מזלה בקריירה מוזיקלית. 

שיר אלמליח לבושה פחות...


ולבושה קצת יותר! אלמליח


אמש (ראשון), נפגשה אלמליח עם הזמיר הצעיר, שחזר לפני ימים ספורים מחופשה רומנטית באי הספרדי איביזה, שבו אדם בילה עם בת הזוג הטרייה, רומי עפרון. למעריב אונליין נודע כי זו היתה פגישת הכרות בין הצדדים, שבה נכחו גם בעלה של אלמליח, הכדורגלן לשעבר אלרואי כהן, יחד עם הסוכן שלה, שי אביטל.

אמליח עצמה, הדירה את הפגישה המסקרנת כ"ארוחת ערב עם הבנים" והשתמשה בתגית "הפתעה". נכון, הצדדים עדיין לא כתבו את הדואט המנצח בין אלמליח לאדם, כיוון שמדובר רק בפגישה ראשונית, שאולי אחרי כמה שיעורי פיתוח קול וצילומי קליפ מפתה, תוליד זמרת לוהטת חדשה בשוק. יאללה, בקול גדול!

וזו כבר החברה של עומר אדם, רומי עפרון:

 

A photo posted by romiefron (@romiefron) on