מריה קארי שרה פעם שבכל פעם שתזדקקו לחבר, היא תהיה שם עבורכם. ובכן, נראה שאם תצטרכו מקום לישון בו כשתגיעו ללוס אנג'לס בתקופה הקרובה, לדיווה המזמרת כנראה יהיה מקום עבורכם - כיוון שבקרוב תעבור יחד עם ארוסה הטרי, המיליארדר ג'יימס פאקר, לאחוזת ענק חדשה בעיר המלאכים. כלומר, תוכלו לנוח אצלה בהנחה שתעברו את מערך האבטחה העצום. כלומר לא.



בסוף השבוע, העולם התרגש לגלות שקארי בת ה-45 מאורסת בפעם השלישית בחייה, הפעם לבן הזוג שלה בחצי השנה האחרונה - איש עסקים אוסטרלי שהונו מוערך ב-4.7 מיליארד דולר. העובדה שגם הוא וגם היא עדיין לא סיימו את הליכי הגירושים מבני הזוג הקודמים שלהם, לא הפריעה לפאקר המאוהב (שביקר עם מריה פעמיים בישראל בחודשי הקיץ) להעניק לה טבעת יהלום 35 קראט (!) שעלתה לו 7.5 מיליון (!!) דולר. מבוטחת, כן?


לא חוסכת במיוחד. מריה קארי (Getty images)


כעת, אחרי האיחוד המרגש, קארי ושני ילדיה התאומים בני החמש מבעלה הקודם, הקומיקאי ניק קאנון, יעברו לחיות יחד עם פאקר בבית חדש במיוחד עבורם. היום (שני), דווח כי בני הזוג מצאו את טירת החלומות המושלמת עבורם בשכונת קלבאסס שבלוס אנג'לס, זו שבו חיים גם בני משפחת קרדשיאן ופריס הילטון. נו, אזור ראוי למשפחה עם ילדים, במיוחד ששכר הדירה החודשי יעמוד על לא פחות מ-250,000 דולר לחודש אחד (!!!).

 

A photo posted by Mariah Carey (@mariahcarey) on



 

A photo posted by Mariah Carey (@mariahcarey) on



באחוזה החדשה שנבנתה בחמש השנים האחרונות על שטח של 5,500 מ"ר - כך שקארי, משפחתה ואנשי הצוות יהיו הראשונים שיחיו בה - יהיו שלל פינוקים. על פי הדיווחים, כל הריצוף יובא לאיטליה, כולל זה של הסאונה וחדר הכושר הפרטי. בין החדרים, גם אולם תיאטרון גדול, שבו יבלו אם יבחרו שלא לצאת לגנים או לבריכה ולבחון את הנוף הפנורמי. בקטנה, במיוחד שיש לבני הזוג המאורס גם אופציה לרכוש את הנכס - אם יבחרו שלא לעזוב אותו לעולם. צרות של עשירים.

וזו הטבעת... של מריה קארי!

 

A photo posted by The Shade Room (@theshaderoominc) on