קלואי קרדשיאן - כשאת מחליטה לסיים את מערכת היחסים עם בעלך הבוגדני, מספרת על זה לכל העולם, מתקדמת לחבר חדש (גם הוא כדורסלן מוכר) ומוכיחה כמה חזקה את גם בלי החצי השני המיתולוגי שלך - אולי לא כל כך כדאי שתבלי כל כך הרבה זמן עם האקס. אולי כדאי שגם לא תשכרי עבורו בית, ממש כמה מטרים מזה שבו את חיה. אז זהו, שבמקרה של האחות קרדשיאן לבעלה בנפרד, למאר אודום, מאוחר מדי, הכל כבר קרה.
 
על פי דיווחים בהוליווד, האחות עם הפה הגדול ביותר במשפחת הריאליטי-טראש, שלאחרונה מייצרת הרבה יותר כותרות מהמלכה השולטת קים קרדשיאן, החליטה שאודום צריך לחיות במרחק יריקה מביתה שלה. כלומר שכרה עבורו בית בשכונת היוקרה קלבאסס שבלוס אנג'לס, כי ככה היא תתגבר על הקשר ההוא, שעדיין רודף אותה. 


לא עוזבת אותו. קלואי קרדשיאן עם למאר אודום (Getty images)

קלואי, צמודה לכוכב ה-NBA  לשעבר ובעלה הבוגדני (ממנו נפרדה בשנת 2013, אך עדיין לא סיימה את הליך הגירושים) - מאז שנמצא מחוסר הכרה בבית בושת בלאס וגאס בחודש אוקטובר האחרון, עבר הליך שיקום ממושך וחזר לתפקוד חלקי. אז קלואי ביקרה אותו תקופה ארוכה בבית החולים וכעת מביאה את החולה שיגור קרוב אליה, למרות שהודתה לאחרונה שהכדורסלן "בגד בי לאורך רוב תקופת נישואינו".


אתר הרכילות TMZ, מציין שחוזה השכירות בבית החדש הוא על שמה של קלואי, שבכלל עסוקה בתקופה האחרונה בתכנית החדשה שלה, שלל ראיונות, צרות משפחתיות אחרות (מספיק אחים ואחיות קשורים לפמילייה הזאת) ואיך לא, צילומי עירום כמובן. אודום וקרדשיאן לא חיים יחד, אך מבלים זמן רב משותף בתקופה האחרונה, תוך כדי שהוא חוזר לחיים. פחות או יותר. רק בריאות, לשניהם.

על חשבונה! קלואי קרדשיאן (Getty images)