זוכרים כמה תלאות עברו דנית גרינברג ואליאב אוזן בדרך להפוך לזוג נשוי הם הכירו בין קירות בית "האח הגדול", הוא בדק מקרוב דיירת אחרת, היא השתגעה (מרוב אהבה), השניים הפכו ליוצאי ריאליטי פרודים עד שהתאחדו מחדש - מה שהוביל להצעת נישואים ובקיץ הקרוב, גם לחתונה מדוברת. אבל מתברר שהדרמה נמשכת, כיוון שבקרוב השניים יעברו פרידה נוספת בחייהם.



זוג הריאליטי החליט לא מזמן שדי, הם לגמרי מיצו, כך שבקרוב מאד יארזו את הפקלאות ויעזבו. לא, ממש לא אחד את השנייה, כך שהמעריצים (?) יכולים לחזור לנשום לרווחה - אליאב ודנית עוברים לדירה חדשה, בבניין מגורים אחר. 


הנאים השכנים בעיניכם? לא. דנית גרינברג ואליאב אוזן (אינסטגרם)


גרינברג, התלוננה לאחרונה על המסך (במסגרת התכנית של איציק זוהר שבה היא מפטפטת) שהשכנים בבניין מגוריהם של בני זוג הריאליטי לא ממש מחבבים אותם. זאת, בגלל שלטענתם השניים עושים להם רעש - כשהם מעשנים במרפסת. מעשנים מה בדיוק, דנית?

לכן, לאחרונה החליטו השניים שלקראת מיסוד הקשר, הגיע הזמן שיעברו למקום חדש, רחוק מהשכנים העצבניים. בשורות טובות לאלה שחיו סמוך לדנית ואליאב: ספרו לאחור, כי בעוד חודש וחצי יארזו את תכולת דירתם ויעברו לבית חדש בצפון תל אביב, בשכונה סמוכה למקום מגוריהם הנוכחי, קרוב אך רחוק מספיק מהתלונות. בתקווה שהפעם הדיירים אכן יהיו נאים בעיניהם. 


נשיקה אינסופית. דנית גרינברג ואליאב אוזן (צילום: צ'ינו)