נדמה היה כאילו גילי כהן, שהודח יחד עם גיל אלמוג במוצאי שבת מהתחרות של "האח הגדול" ואז איים לחשוף את כל האמת בסטטוס רשת - בחר לבסוף לשתוק. בכל זאת, הוא חתום על חוזה מול ההפקה, שבו יאלץ לפצות בכספים אם ידבר על מה שהתרחש מאחורי הקלעים והצופים בבית לא ראו. עם זאת, היום (חמישי) כהן החליט לפתוח את לבו ודיבר, פחות או יותר, על החוויה שלו במסגרת ההשתתפות ב"האח הגדול" בסרטון פייסבוק נלהב.


‎Posted by ‎facebook

גילי כהן
"שבועיים עשתה עמידת ידיים והיא ניצחה בסמסים? לא, לא סימסתם. אחרי שצפיתי בתכניות הערוכות, גם אני לא הייתי מסמס לעצמי. אמא שלי לא סימסה לי ובצדק", התחיל כהן, נהג משאית וכוכב סרטוני רשת נהלב מחולון. "הגעתי לגן ילדים באמא שלי... איך אני מתגעגע לסלים, שבועיים הוא יושב ב'האח הגדול' ולא יודע איפה הוא נמצא... סלים אתה מוציא אותי מהכלים, סלים!".

בין הנושאים שעליהם דיבר בסרטון הארוך, בן כמעט שש דקות שלמות (!), הודה ש"אתם זוכרים שאמרתי בסרטון לפני שנכנסתי שמוטב להיות מודח מלהפוך לבדיחה. זה כל הזמן ישב לי בראש, זה היה המוטו שלי. הזכרתי לעצמי שאני צריך לדאוג לבית שלי ולא משנה אם הפרס זה בית בבאר יעקב... אז התנהגתי בהתאם לגילי - ובהתאם לגילי" (שמו, כמובן). "אני שלם עם כל מה שעשיתי לא הייתי מחליף שום דבר". 

נתן בראש. גילי כהן בכניסה ל"האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)

"הייתי האדם הכי מבוגר בבית, כשהיה צריך לתת בראש נתתי... שהיה צריך לפרגן, להרים אנשים מהקרשים וגם כשהיה צריך להיות גילי מהסרטונים", המשיך לפטפט למצלמה." זה נשמר באיזשהו מקום, רק אני וה'ביג בראדר' יודעים איפה זה, יבוא יום וכולכם תדעו", אמר במעין איום, "אח גדול תסתכל לי בלבן שבעיניים, רק אני ואתה יודעים מה קרה שם ובשביל מי הכל קרה. אני שמח שהחלטת להשאיר את מה שאמרתי בחדר שלך, להשאיר את זה אצלך לבד ולא לחלוק עם ישראל. חשבתי שאני נכנס לחדר 'האח' והתברר שנכנסתי לחדר של כומר. הכל טוב, הזמן יעשה את שלו", הסביר כשהוא רומז בבוטות שהרבה מהקטעים שבזכותם היה נוצר סביבו יותר עניין, נותרו על רצפת חדר העריכה.

"יש הרבה תגובות טובות ששולחים לי באופן פרטי ואני מודה להם ומעריך, יש הרבה שהתאכזבו ואמרו שהייתי 'פרווה'. תפתחו את האזניים והראש ותנתחו מה קרה. תעשו אחד ועוד אחד אם ייצא לכם שתיים, אכזבתי, אם ייצא שתיים ורבע, תבינו שאולי יש משהו שלא ראיתם. לכל אלה שקוראים צבוע, רכלן, סבא שלי אמר 'יאללה תתקדמו'. הכל בסדר, אני חולה על עצמי ושלם עם עצמי ב-100%", טען כהן בסרטון. "אין לכם מושג כמה אני מאושר... אני אגיד תמיד כל מה שבא לי, בצורה שבא לי ואגב גם שם אמרתי. עמרי אמר לפלורי שהוא לא יכול להתחרות ולהיות כמו גילי. תאמינו כמה פרגנו לי והעריכו אותי שם".