מה השי הכי נחמד שהזמר והיוצר שמעון בוסקילה יכול היה לבקש ליום הולדתו ה-50? לא בטוח שמדובר בזר מתוק, שלל בלונים צבעוניים או אפילו לא לחזור לשנות העשרים לחייו. הו, לא, כל מה שבוסקילה רצה לציון יובל לחייו (ביום שלישי הקרוב, אם תהיתם), הוא להופיע יחד עם כל חבריו על הבמה, פלוס כמה אנשים חשובים מאוד שיושבים בקהל. 
 
אמש (שבת) זה קרה, פלוס הפתעה מרגשת כשחברתו להופעות בשנים האחרונות (בדימוס, בדימוס), שירי מימון, עלתה עם עוגת קפצת מלהיבה ועליה נרות דולקים, ביקשה ממנו לבקש משאלה, לנשוף עליהם ואז גם העניקה לו נשיקה מתוקה, מתוקה, מתוקה. שיהיה סוויט פיפטי, בוסקילוש!




הנה העוגה, יפיופי! שמעון בוקסילה עם שירי מימון (צילום: רפי דלויה)



הגעתי לנשק...



יצאתי מנושקת! מימון ובוקסילה


אבל זו לא היתה ההפתעה היחידה במהלך הערב, שבו חגג בוסקילה גם את השקת אלבומו החדש על במת מועדון "רידינג 3" שבנמל תל אביב. הרי לא בכל יום זוכה ביצת הבידור לבלות באירוע מתועד עם ההורים של בר רפאלי - ציפי ורפי רפאלי - שיצאו מביתם בהוד השרון לדייט משותף באירוע מתוקשר, או לייתר דיוק, אירוע נדיר. כמעט כמו מסיבת "פאן לי" של חברתם לאה שנירר או זימון של חוקר בכיר ברשות המיסים, לא?
 

ההורים של. ציפי עם רפי רפאלי


טוויסט פוליטי. יאיר וליהיא לפיד

מלבד גברת לוין החטובה, אל ההופעה המיוחדת של בוסקילה התייצבו גם יו"ר מפלגת יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד עם אשתו ליהיא. הפוליטיקאי זכה לדקות של חסד מבוסקילה, כשקיבל לחיקו את המיקרופון וניצל את ההזדמנות להשתמש ביכולות הווקאליות שלו ברבים (קלינטון מישהו?), יחד עם חברתו הטובה עינת שרוף שהשגיחה על השירה בציבור שלו מקרוב.

אל הבמה של בוסקילה המרוגש, עלו בזה אחר זה גם ליאור נרקיס הרועש ומתי כספי השקט, זוכת "דה וויס" דניאל יפה, כאשר בקהל נהנו הזמר רותם כהן, דידי הררי, חן אהרוני שבילה יחד עם קטלין רייטר (והנזם באפה), חיים משה, דורון מדלי, יוסי גיספן ואחרים.  


"אז איפה, איפה הן, הבחורות ההן...". לפיד ובוסקילה


"עם הקוקו והסרפן!"


ליאור נרקיס הגיע בזוגי זוג


האפי בירת'דיי. דניאל יפה שרה


תודה על כל מה שנתת. חיים משה


ברית עולם. מתי כספי עם בוסקילה


רותם כהן מפזר חיוכים


"סיס, תרימי". קטליין רייטר מלהיבה את חן אהרוני


שרופה עליו. עינת שרוף ובוסקילה


מהפכה של שמחה. דורון מדלי


לפיד נראה מרוצה...


מזל טוב, שמעון בוסקילה!