תשעים מילימטר בבטן, גוף חרוך וראש כרות, דם קרוש. מה ריהאנה לא הציגה בקליפים שלה או על הבמה בהופעות - רק כדי לזעזע את הקהל ולעורר עוד פרובוקציה מבית הזמרת הסוררת מברבדוס? אבל מתברר שישנם דברים שמלחיצים אפילו את רי-רי הקשוחה. נניח, מעריצים מטורפים ששולחים לה סרטוני סקס של עצמם, כשברקע זה הקול שלה שנשמע מזמזם להנאתו. הו, מאמא, מאמא, מאמא!
 
על פי דיווחים בהוליווד, משטרת לוס אנג'לס מצאה בביתו של מטרידן כפייתי מוכר של ריהאנה, שמכנה את עצמו ברשתות החברתיות בשמות "אלכס מרסר" או "ראלף אלכסנדר", סרטון בן 15 שניות שלו, שבו הוא נראה מאונן על רקע שיר של הזמרת האהובה עליו. את הקטע המיני המפורש, ככל הנראה שלח לזמרת, שהתריעה על כך לרשויות החוק. 

ביץ', פליז. ריהאנה בפוזה אופיינית (גטי)

בקיץ שעבר, אותו אדם פרסם תמונת סלפי שלו כשברקע ביתה הפרטי של הזמרת. בימים שאחר כך, צייץ בטוויטר "הייתי צריך להרוג את ריהאנה לפני רגע, זה היה טוב עכשיו" וכן ש"כישוף זה טוב אבל אני משתמש באקדח, עומד להוציא רישיון לנשק, לא יכול להשתמש בידיים שלי". מלחיץ כמעט כמו הקליפ של ריהאנה ללהיט "Bitch Better Have My Money".

מפוחדת, דארלינג? רי-רי (גטי)

הווידאו המטריד נחשף אחרי שלאחרונה, המטורף התורן של רי-רי נתפס ונשלח לאבחון פיסכיאטרי במוסד סגור, שם הוא מבלה עד עצם היום הזה. נחשו מה מדכא את החשק המיני שלו יותר מתרופות? העובדה שהוא לא יכול לשמוע את השירים האחרונים שהזמרת שחררה בשבוע האחרון!