פרשת דודו אהרון ואימו ציפורה מסרבת לגווע. ההתפתחות האחרונה היא זר פרחים ששלח הכוכב לאימו לרגל היום הולדתה, במטרה לסיים את הסכסוך המתוקשר. גבי גזית שוחח ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם איש יחסי ציבור סמי טהרני, שהפיק את טקס הברכות של האם, שהתפללה מול תמונות של בנה הזמר.



"שמעתי שדודו לא הכניס אליו הביתה את אבא ואימא, בקור ובגשם והיא בכתה, וכולי רעשתי", סיפר טהרני. "פעם ראשונה היא מגיעה לתל אביב לבניין גבוה עם שומר, והילדה, הבחורה לא רצתה אותה למעלה. אני לא מכיר את דודו או את אימא שלו ציפורה, אבל אני עוסק ביחסי ציבור 30 שנה. העניין הזה נגע לליבי כאזרח, שפתאום רואה ושומע את האימא בוכה. הייתי מזועזע. הצעתי לה את עזרתי, והצעתי לעיתונים כתבה שהאימא תדבר, לא ללכלך על דודו. הדרך שלי לפתוח לו את העיניים זה לתת לו בראש בכתבות, ביחסי ציבור לא הכי נעימים, שכל הסיפור ייצא החוצה. מפחד של המשך הוא המשיך לעשות לה את הכעסים האלה ואת ה'ברוגזים' האלה, גם אחרי הכתבות, ואני המשכתי את שלי".


דודו אהרון וחברתו באירוע. צילום: צ'ינו




"נתתי לציפורה להבין שאביא לה איזה רב מאיר לבריות, אבל הוא לא רב בדיוק, הוא איש שמברך. לא עשיתי שום כישוף, כל המדינה אומרת כישוף, אבל זה לא כישוף ולא וודו, ושום נעליים. עשיתי שם טקס ברכות. שמתי פוסטר על הקיר, הרב פתח ספר וכל כמה שורות מהספר תורה הוא זרק באוויר את השם 'דודו בן ציפורה' או משהו כזה ובירך, כשהפוסטר של דודו נח כמעט על הרצפה עם נרות מסביב. כל משפחה מדליקה נרות מדי יום לתת אנרגיה טובה בבית, ובסך הכל עשינו ברכות לסולחה עם הצדיק הזה שהגיע מאילת במיוחד, שעות של נסיעה. ביקשתי שיבוא ויציל את ההורים האלה והיו לי דמעות בעיניים. הבאתי ספר ומאפר לאימא, שנראתה בת מאה. כאב לי עליהם. כולי רעדתי".

"מי פה הטוב ומי הרע?", שאל גזית, וטהרני ענה: "אני מבין שדודו ירד למטה ולא נתן להם לעלות. הוא ירד למטה ושיר צעקה לא לתת להם לעלות. אני לא מכיר אותו ולא רוצה גם להכיר. אני כועס כי זה אדם ציבורי שכל המדינה מכירה אותו ואת האימא שלו, איך הוא יכול לעשות דבר כזה. אפילו בשביל מלכת היופי, כל בחורה שהוא יתחתן איתה ויהיו להם חיים מאושרים. גם אם הוא כועס, אימא זה אימא. בעיני הסיפור הזה טראגי, ובכל התוכניות עשו מזה צחוק. ב'ארץ נהדרת' אתה תראה את ציפורה, את שני כהן, עם אף ארוך ושיער אדום, ו'כישוף, כישוף, כישוף'. מדינת ישראל, לא היה שום כישוף, היו ברכות".

השתתף בהכנת הכתבה: אסף נבו