הגולשת דנה פרידר, כוכבת נוער ואישיות לוהטת בביצה המקומית, שימי לב. עליך לבחור את האופציה שהכי מתאימה לך מבין הבאות:


1. אני הכי אוהבת לפרגן לחברים טובים, כמו דאנה איבגי שהשיקה אמש (שני) אלבום בכורה בהופעה.
2. אני מתגעגעת לחצי השני המתמיד שלי, ימית סול. איפה את בובה?!

3. אני יודעת שכולם אומרים ש... אני קצת משוגעת, סליחה, ביישנית. במיוחד כשמצלמים אותי יחד עם בן הזוג השווה שלי, דין שטרן. שווה? התכוונתי פרינס צ'ארמינג.
4. כל התשובות נכונות.

אפשר כבר לנחש מה פרידר בחרה? כי אחרי חמישה חודשים של זוגיות צמודה עם איש העסקים הלוהט שאותו הביאה איתה להופעה מתוקשרת אתמול, ניתן לקבוע שהשחקנית אכן שורדת את מערכת יחסים טרייה יחסית אך רצינית בהחלט על איש העסקים המסוקס, אחרי כמה שנות זוגיות עם אלי פיניש שהסתיימה בשנה שעברה (ואז, הוא גם עבר הלאה. ושבר רגל. אאוץ').

אל תראי כזאת משועממת. דאגנו לשאלון! דנה פרידר עם דין שטרן (צילום: אור גפן)


בעצם, פאן לייייי!


וגם עם מלכת הערב, דאנה איבגי המוכשרת

פרידר, הגיעה כאמור לשואו של דאנה איבגי ונעלי האורות שלה במועדון הזאפה בתל אביב, לרגל צאת אלבום הבכורה שלה "ID". בין הצופים בקהל, ישבו גם כמה מעריצים מפורסמים של איבגי ג'וניור - כמו בעלה והוריה, השחקן משה איבגי ואמא אירית שלג, שהתמלאו גאווה כששמעו שכל הכרטיסים להופעה נמכרו מראש. לא, הם לא הגיעו לראות את פרידר והבויפרנד, אלא את דאנה הפרפורמרית המרגשת.

משולש שכזה. דאנה, בעלה ואבא משה איבגי


חבר'ה, חבר'ה. יהלי סובול ואביב גפן


אורנה בנאי מחויכת

אבל הם לא היו היחידים שם, כיוון שבין המאזינים בקהל, שבהופעה של איבגי (גם שחקנית דרמטית, גם משעשעת, גם זמרת, אמנית!) בילו גם כמה אושיות תרבות איכותיות - כמו אורנה בנאי המצחיקה, הזמרת ריף כהן, אביב גפן, סולן להקת מוניקה סקס - יהלי סובול וגם מיכאל מושונוב הלוהט לסוגו. איתם, בילו כוכב הנוער דניאל גד, נלי תגר ועוד שלל אושיות נשכחות.


גם דניאל גד חתיכי



מיכאל מושונוב במוד לוחמני



נלי תגר ענוגה



והויא... שרה! איבגי על הבמה



הכי תשעה באב שלכם! בנאי עם גפן



חיבוקי. איבגי ואיבגי ג'וניור



וגם עם אמא אירית שלג. דנה איבגי