מה הצירוף של בת משפחת קרדשיאן, תחתונים ומצלמה סלולרית אומר לכם? כי לרוב מעריצי משפחת הריאליטי-טראש המפורסמת ביותר על הגלובוס, זה נראה כמו מתכון לעוד סט תמונות מרגש בחסות המשפחה הכל כך גדולה. כי יש שם שלל ליידיז, המון ישבנים, אבל רשת אינטרנט אחת בלבד.
 
הנה, הפיתוי התורן מגיע מכיוונה של מיס קיילי ג'נר, האחות הקטנה לבית משפחת קים, קלואי את קנדל ושות'. מאז שמלאו לה 18 שנות חיים לפני חודשים ספורים, לא רק שקיילי מאכלסת את הצהובונים בתדירות גבוהה יותר משל אחות הגדולה שמסתתרת בזמן חופשת הלידה שלה (טוב, כמעט מסתתרת) - אלא מתפשטת הרבה יותר משאר אחיותיה הגדולות. התחתונים שמתחת לבגדים? אדומים!



איך העולם יודע על כך? ברור שבעזרתה האדיבה של בתן של קריס וקייטלין ג'נר, שפרסמה את תמונת הסלפי הנועזת שלה, בסט תחתונים וחזייה בצבע לבה מבעבעת - בחשבון האינסטגרם שלה. אחר כך, הפיצה גם סרטון של עצמה כשהיא מצחקקת בלי הבגדים ואז קטע וידאו נוסף קצרצר, שבו היא נראית בלי חלק עליון כלל.


קימורים לוהטים או מנתחים פלסטיים טובים של הקרדשיאנ'ז, שסייעו לילדה שהתבגרה מול מצלמות הריאליטי המשפחתי מברווזון מכוער לברבור שחור וסקסי? אתם כבר תחליטו. 


עירום בשלושה שלבים. קיילי ג'נר מופתעת מהחזה שלה (צילום מסך)


קיילי מנפנפת בשפתיים מלאות (צילום מסך)


קיילי ג'נר מתפשטת. כנראה (צילום מסך)


אש. קיילי ג'נר בחזייה ותחתונים (צילום מסך)