לפעמים חלומות מתגשמים, כמו במקרה של רוסלנה רודינה - שמאסה בטייטל "החברה של" (אייל גולן, היוש), השתתפה בתכנית ריאליטי בקצה השני של העולם כדי להוכיח שהיא עומדת בזכות עצמה וחזרה עם כמה מעריצים משלה. כאלה ששואלים את אביו של יאן גולן על רוסלנה, ולא להיפך. מרגש!



השורדת במיל', שבילתה השבוע כדוגמנית על סט הצילומים של רשת אביזרי האופנה "טופ טן" (כפי שגיליתם ממש כאן), סיפרה לכל מי שרק היה מוכן לשמוע שלראשונה בחייו של הזמר - כולם פונים לגולן ומתעניינים לא בשלומו, אלא בבת הזוג שלו. רוס, הסבירה בחיוך ש"פונים אליו, אבל מדברים עליי... כבר לא מתעניינים לגביו". מה את אומרת.


אייל, אבא של יאן. זוכרת? רוסלנה רודינה והמשפחה (צילום: אהרון ברוך ליבוביץ')

רודינה, שועטת במהלך פרקי הריאליטי בצעדי ענק אל עבר הגמר, כך שאין פלא שהפוקוס יופנה מהזמר לאם בנו הדוגמנית. עם זאת, רוסלנה מבהירה שלמרות שהיא זוכה להמון תשומת הלב מרגשת,  הבויפרנד מפרגן לה על ההצלחה ושמח שהיא זוכה לאהבה מהקהל.
 
אם תהיתם, בתקופת התחרות על האי בהונדורס, רוסלנה השילה לא פחות מעשרה קילוגרמים ממשקלה - שאותם עלתה בחזרה ברגע שחזרה מהצילומים לישראל. אגב, הטראומה הגדולה ביותר שלה שם היתה קוקוסים, כך שאל תעזו להציע לה - היא הבטיחה לעצמה שלעולם לא תיגע יותר בפרי הטרופי.


רוסלנה מתייפייפת לקראת הפוטושוט (צילום: צ'ינו) 


יאללה, תקתק. רוסלנה רודינה