נעמי קמפבל אולי מוכרת כטופ מודל שזורקת טלפונים על העוזרות שלה. סינדי קרופורד ידועה בתור הגברת עם השומה הסקסית. קייט מוס היא ההירואין-שיק בהתגלמותו. אבל היידי קלום? לא רק שהיא לא מפסיקה לעבוד עד עצם היום הזה בשיא הכוח, אלא שבאמצע העשור החמישי (!) לחייה, היא פשוט לא מפסיקה להתפשט ולעשות עבודה טובה יותר כליידי חושנית מאשר דוגמניות בנות עשרים וקצת.
 
דוגמנית העל הגרמנייה אולי כבר לא צועדת עם כנפי מלאך על המסלול, אבל כשמדובר בקידום קו ההלבשה הפרטי שנושא את שמה, ממש אין לה שום בעיה להסיר את כל הבגדים, העכבות ולנפנף מעליה את הביקורת על כך שהיא "אמא לארבעה ילדים" ובלה, בלה, בלה, רק כדי להתענג על הקימורים שלה בתחתונים מינימליים מול המצלמה. הנה, היא עושה זאת שוב בסט תמונות חדש רותח, בלנז'רי שנושא את השם "האינטימיות של היידי קלום". בתרגום חופשי מאוד, כמובן.



 

A photo posted by @intimate_bella on



סשן הצילומים החדש עבור מותג התחתונים שלה, כולל כמה תמונות מעוררות של קלום בת ה-42, שאמורות להפוך לשלטי חוצות ברחבי אירופה - כך שאפשר לנחש שהתנועה פשוט תיעצר בכמה מהערים הגדולות שביבשת הצוננת, לנוכח התוצאה. מנחת "פרויקט מסלול" המוכשרת בקושי מצליחה לשמור על הפטמות מכוסות, כשהיא בחזיית תחרה או ביריות בצבע גוף. לוהט.

 

A photo posted by Bare Philosophy (@barephilosophy) on