אפשר להלל עד אינסוף את פועלה של קלואי קרדשיאן - כוכבת ריאליטי, בת למשפחת אצולת טראש הוליוודי, אחות של קים, מנחה, סופרת, בשלנית, גורו (של משהו), בת העם הארמני, פה גדול - יש צורך להוסיף? כי ברור שאתם כאן רק כדי לבחון את התמונה שבה היא חושפת איבר צנוע ופרטי בגופה. כזה שכמעט כל אחיותיה כבר חשפו בעבר, באופן כזה או אחר.



זוכרים איך לפני כחודשיים, האחות האמצעית במשפחת קרדשיאן הציגה לראווה את הקימורים שלה -  בלי בגדים על שפת בריכה, אבל מכוסה בנצנצים זוהרים במיוחד שיחמיאו לישבן העסיסי שלה, בסט תמונות מרטיט? הכל כדי שתורידו את האפליקציה האישית שלה לסלולרי שלכם. אז כעת, קלואי מציגה תמונות שעדיין לא נראו מאותו סשן, של עצמה בעירום מלא. כי ביטחון עצמי נראה מעולה בלי בגדים, כפי שהיא אומרת.

 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on



 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on


קרדשיאן, לא מפסיקה לפטפט בשבועות האחרונים על כל דבר אישי בחייה, במסגרת שלל ראיונות שהיא מעניקה לתקשורת באמריקה - שצריכה לחשוף עוד פן צהוב כזה או אחר בחייה של קרדשיאן, רק כדי לקדם את תכנית האירוח הטלוויזיונית החדשה שהיא מנחה. אז דיברנו על האקס, למאר אודום, על המשפחה הכל כך מעניינת שלה, על קלטות סקס, לעזאזל, היא כמעט התרסקה עם המטוס בדרכה לחוף המזרחי בארצות הברית.


כעת, כל מה שנותר לגברת בת ה-31 הוא לחשוף פטמה בטריק על שם קימי (או מיילי. או רי-רי), בתמונה שפרסמה קלואי בחשבון האינסטגרם שלה (שבו היא טוענת ששאבה השראה מהאייקון ההוליוודי מרילין מונרו). כי "צילום עסיסי" היא לא ביטוי גס. גם פטמה שובבה לא, נכון קרדשיאן?

 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on