אווווו, ביונסה כנראה לא אהבה לשמוע את החדשות הבאות, שקשורות לאחותה הפרועה סולאנג' נואלס, חגיגה סוערת וטבעת הנישואים שלה, שהלכה לאיבוד. טבעת עם שני יהלומי ענק, שקיבלה לכבוד החתונה שלה עם בעלה בשנת 2014. כלומר, כזאת בשווי מיליוני דולרים. הו, לא, גירללל!



קווין בי אולי הפתיעה בסוף השבוע בקליפ חדש שמרגש את העולם ב-24 השעות האחרונות, אך מתברר שנואלס הצעירה בילתה את אותו הזמן בבכי על אובדן יקר מאוד במהלך חגיגות המרדי גרא שבעיר ניו אורלינס. סולאנג', זמרת ושחקנית שמוכרת יותר כאחותה הקטנה של קווין בי, או כ"זאת שהתחרפנה אחרי נשף המטרופוליטן ובעטה בראפר ג'יי זי, במהלך התקף פסיכי שחוותה מול מצלמות אבטחה במעלית", השתתפה בחגיגות והשליכה על המבלים שרשראות צבעוניות, כשלפתע הבחינה שהיהלומים המעוצבים שפיארו את אצבעה - כבר לא מונחים במקום. גוד דאמיט.

הנה הצילום האחרון של נואלס עם הטבעת הנוצצת:


 

A video posted by Solange (@saintrecords) on



 

A photo posted by Solange (@saintrecords) on


מדובר בטבעת שמורכבת משני יהלומי ענק "מרחפים" בעיצובה של לורן שוורץ (שאחראית על התכשיטים של מיס ביונסה, קים קרדשיאן ואפילו על טבעת האירוסים של בר רפאלי) - שבה השוויצה נואלס בתמונות אינסטגרם שונות. אז היא הוציאה את העיניים לפאשניסטות העולם (באמת!) אחרי החתונה, עד לסוף השבוע, אז אבדנה של סולאנג' נחשף בציוץ טווויטר של החברה שארגנה את אחד ממצעדי הרחוב המפורסמים במרדי גרא. על פי ההודעה שפורסמה, למוצא הישר של התכשיט של ה"מוזה" שאבד בצומת רחובות ספציפי מאוד, מובטח פרס מרגש. בהצלחה.

 

A video posted by Solange (@saintrecords) on



סולאנג' עצמה, סיימה להתייפח צייצה בעצמה שבנה בן ה-11, דניאל, "אמר לי שאני שמח שאת עצמך לא נפלת מעגלה, שאת בטוחה, ושאת עדיין זוכה לקבל את האהבה שיש לך". נו, כי טבעת בשווי של מיליונים לא שווה כלום בלי אהבה, כמו שמקבלת המאמא. או בלי חברת ביטוח. בלו אייבי, שומעת את זה?

כדי להתעודד, הנה הקליפ החדש של ביונסה: