כשהילד בן 30 יש לו חום גבוה, אבל מה קורה כשילדה מרגשת כמו אגם רודברג מגיעה לגיל המיוחד? השחקנית ציינה אתמול (שני) את יום ההולדת העגול שלה - כשחגגה את האיוונט בשמחה ובששון יחד עם כמעט 50 מ"חבריה הקרובים", שבחנו איך נראית כוכבת מקומית בת 30 בדיוק. פאן!
 
אז חשבתם שרודברג תארגן לעצמה מסיבת בריכה חורפית, תברח להילולה פרטית יחד עם החבר הצמוד, השחקן גל אמיתי, או תטוס לחו"ל כדי לחוות משבר בשקט? זהו, שממש לא, רודברג מעדיפה לשיר ולהלל יחד עם כמה עשרות אוהבים שמקיפים אותה.


יש לי יום הולדת, השמחה רבה. כנראה. אגם רודברג


רודברג עובדת על מראה של "בת 30"

למרות שניסתה לשמור על האירוע פרטי ורחוק מעדשות צלמי הפפראצי, העובדה שהזמינה כמה חברים מהביזנס שבו היא עובדת כבר מחצית מחייה (15 שנים!), הקשתה לשמור על המסיבה שנערכה במתחם הקריוקי "מיאון דה מייק" בסוד. כך שאל האירוע בנמל תל אביב הגיעו חבר'ה כמו אורנה דץ עם בן הזוג המשפטן שלה, אהרון רוזה, טום באום, עמית פרקש והשחקנית אוולין הגואל.



החבר עם הזר. גל אמיתי

אז אוכל ושתיה היו שם בין הפזמונים, אבל על תקן התחליף לעוגה מתוקה תפקד הבויפרנד של רודברג בשנים האחרונות, מנחה ריאליטי בהתהוות שבקרוב גם יעלה איתה על הבמה, גל אמיתי. הוא זה שהביא איתו זר פרחים חגיגי עבור ילדת יום ההולדת - כי את ההפתעה האמיתית (והלא כל כך מפתיעה, כן?) הוא כנראה שומר לפעם אינטימית יותר.


צמד צמוד. אורנה דץ והחבר


טום באום מתחמם עם אוולין הגואל. אפלטוני!


שמחת חיים. עמית פרקש


נחשו על מה ידידיה ויטל חושב