זה קורה (כמעט) לכל סופר מודל בשלב כזה או אחר, כי אין קריירה מצליחה בלי לעבור את תחנת הדרך המרגשת הזו - צילומים בעירום מלא ונועז במיוחד. הנה, תראו את ג'יג'י חדיד, אחת מהדוגמניות העולות של עולם האופנה הבינלאומי בשנים האחרונות, שהספיקה לדגמן בתחתונים ל"ויקטוריה'ס סיקרט" ולהצטלם לשער מגזינים נחשקים, שהחליטה להתעלם מהעכבות ולהסיר את כל הבגדים לצילומי שער בעירום מלא.

חדיד האמריקנית, בת לאב פלסטיני והחברה הטובה של טיילור סוויפט וקנדל (קרדשיאן) ג'נר, הסכימה להתפשט על הסט עבור הגרסה הצרפתית של מגזין ווג, כשלדבריה של חדיד מדובר ב"חלום שלי שהתגשם". לכן כנראה היא לא לובשת דבר מלבד תכשיטים וכמה טיפות בושם, "שאנל 5" מן הסתם, כמו האמרה המפורסמת של אחת האיידולים שלה - מרילין מונרו המנוחה.


הו, שלום לך. ג'יג'י חדיד על שער ווג פריז (צילום מסך)


מוכנה לקלוז אפ. חדיד לוהטת

עבור התמונות שצילמו הצמד מרט ומרקוס עבור גיליון מרץ של "ווג פריז", ג'יג'י הענוגה כנראה נהנתה מאוד לדגמן. בכל זאת, היא נראית נינוחה מאוד כשרק הזרוע מסתירה את החזה שלה והרגליים בתנוחה שלא תחשוף שום איבר שיהפוך את התמונות האמנותיות לפורנו של ממש. חבר להקת וואן דיירקשן לשעבר, זיאן מאליק (שמתפקד כרגע על תקן הבויפרנד שלה), פלוס 12 מיליון (!) עוקבים באינסטגרם, לא טועים: מדובר בליידי לוהטת במיוחד.



טוב כאן היא לבושה קצת יותר. חדיד על שער ווג פריז (צילום מסך)


כאן אפילו יותר. ג'יג'י חדיד בתצוגה של "ויקטוריה'ס סיקרט" (רויטרס)