אם הייתם צריכים להמר בתחילת העונה הנוכחית של "הישרדות" אם לירון רביבו תהיה חלק מהמושבעים של העונה - אלה שיקבעו בסופו של דבר מי יהיה זה שייקח את מיליון השקלים בגמר - כנראה שהייתם מפסידים. הגברת עם הביקיני האדום והפרונט העסיסי, הצליחה כנגד כל הסיכויים לעבור שלב אחרי שלב מבלי להיות מחוץ למשחק, כשהיא צוברת ידידים ואויבים לאורך הדרך. עד השבוע, אז סיימה גם את תפקידה כ"זומבי" בתחרות.

מאז שחזרה מהונדורס והופיעה לראשונה על המסך, רביבו הצליחה לכבוש לא רק את צופים בזכות תחמונים (בהשראת החבר השורד עומר רוזן), פלרטוט מול המצלמות (עם רון אלוף) או אזכורים במדורי הבידור (בכל זאת, היא נפרדה מהחבר) - אלא גם צלמים על השטיח האדום באירועים מתועדים, מה שהביא לה קמפיין או שניים. הם אמנם הכניסו לחשבון הבנק של לירון (קצת) פחות ממיליון ש"ח, אך השתלמו בהחלט.

אבל איך היא מרגישה רגע אחרי ההדחה המאכזבת שלה? אז זהו, שרביבו בכלל מתרגשת להיות חלק מרשימת המושבעים של "הישרדות" ולא חוששת לפטפט על כך ועל החברים והאויבים מהאי עם מעריב אונליין. "שמחתי להיות המושבעת השביעית, זה מקום מכובד ואני גאה בעצמי", היא מגלה, "אבל יחד עם זאת היה לי עצוב בו זמנית שהודחתי שנייה אחת לפני הסוף, יש תחושה של פספוס. אבל אני מאוד שמחה למקום שהגעתי אליו. כאני רואה את הפרקים לא הייתי משנה שום דבר. אני לא מצטערת על דבר".

דנה, שומעת? לירון רביבו (צילום: רפי דלויה)

אומרים שאת התחמנית הכי גדולה שנראתה העונה ושעומר יכול היה לקחת ממך שיעורים. זה מחמיא לך או דווקא מביך?
"ברור שאני מרגישה מוחמאת. שמחתי לראות שאני עושה מהלכים כאלה, בכל זאת מדובר ב'הישרדות' וזה המקום לכאלה דברים. אני לגמרי גאה בעצמי, זה לא קל לעשות מהלכים אסטרגטיים שבסופו של דבר הצליחו", היא מודה. "אני והמשפחה צפינו יחד בפרק ההדחה שלי והם עמדו ומחאו לי כפיים - אמרו לי שהם גאים בי ואוהבים אותי. מלכתחילה הלכתי ל'הישרדות' כי רציתי להוכיח להם שאני יכולה להסתדר לבד והשגתי את המטרה".

ניהלת יחסים עכורים עם חלק המתמודדים באי. נניח, דנה ברגר. זה השתנה מאז?
"היום כולנו בקשר טוב, כולנו שומרים על יחסי חברות, גם עם דנה, ככה עם כולם. יש לנו קבוצת ווטסאפ, ככה שאנחנו שומרים על קשר. לדבריה, החברים הטובים ביותר שלקחה איתה מהאי הם רוזן, מושיק גלאמין, ליסה שוקרון וג'ני צ'רוואני, "שאני הכי קרובה אליהם".

מה דעתך על העובדה שהרבה אנשים שמחו שאת על המסך, בגלל הפרונט.
"התרגלתי כבר שמכנים אותי 'לירון והבובס'. זה לא מפריע לי, אני לא קוראת טוקבקים אלא רק את הכותרות של כתבות עליי. אני זוכה להרבה מחמאות וחיזוקים על כל הדרך שעברתי".

איפה נראה אותך עכשיו?
"התחלתי לימודי משחק ואני מאוד רוצה להתפתח בתחום. אם יהיה משהו חדש על הפרק אעדכן אתכם".


הצצה אחורנה. כנראה. לירון רביבו (יח"צ)