לפעמים, יש סיפורים טובים מדי בכדי להיות נכונים. נניח, זה שלפיו פמלה אנדרסון - לנצח דוגמנית עירום של "פלייבוי", כוכב "משמר המפרץ" בבגד ים אדום וההיא מקלטת המין הלוהטת - היא חברתו בסתר של לא אחר מאשר נשיא רוסיה המדובר, ולדימיר פוטין. האם לסטארית העירום בת ה-48 יחסים מיניים עם מיסטר פרזידנט בן ה-63?


אז זהו, שעל פי הצהובון המפוקפק "נשיונל אינקוויירר" מדובר ברומן טרנס אטלנטי אך סודי בהחלט, שנחשף כעת. "השניים הכירו באירועים למטרות הומניטריות, בעיקר למניעת צייד והצלת לוותינים", כך טוען המגזין האמריקני, "בינתיים אנדרסון ופוטין מתקשרים בעיקר טלפונית למטרות מיניות, כך שפגישה סקסית היא בלתי נמנעת". נשמע כמו סרט בסדרת "משימה בלתי אפשרית", לא?


טוב, זה לוק של יצאנית. פמלה אנדרסון (גטי)


חובב הוליוודיות? ולדימיר פוטין (רויטרס)

אז זהו, ששמועות לחוד ומציאות לחוד, כיוון שמאז "סקס והעיר הגדולה" לא נראה חיבור הזוי יותר בין שני אנשים מוכרים מאוד. פמלה אנדרסון אמנם אימצה לעצמה לאחרונה מראה של אשת אוליגרך מהודרת (מי החמצן? כל כך ניינטיז!), אך למרות שהצהובון טוען שפאם מספרת לחבריה כמה היא עייפה משיחות עם הפוליטיקאי ומתכננת לטוס אליו רק כדי לסתום לו את הפה בנשיקה, כנראה שמדובר בהמצאה שקרית של המגזין.


עם זאת, האתר Gossip Cop שבוחן שמועות ביקש לאשר את העובדות עם הצוות של אנדרסון, שהסביר באופן חד משמעי שמדובר בשטות מוחלטת - שהיא לא פחות מאשר המצאה. לא, אנדרסון כנראה לא תהיה הגברת הראשונה של רוסיה. נאש קונטרול, או משהו.


יהיה לך קר להיות עירומה ברוסיה. פמלה אנדרסון (גטי)