בר רפאלי, ההורמונים הופכים אותך לנרגשת במיוחד לא? בשעה שהטופ מודל מטפחת בטן הריון של חודש רביעי בתוכה היא נושאת את יורשת העצר שלה, חברתה הטובה ואשת האופנה האיטלקייה, ולנטינה מיצ'טי, הביאה לעולם את בתה השנייה, המשותפת עם בעלה הדוגמן-שחקן הישראלי, גיא אדלר. וברור שלרפאלי היה מה לומר על המאורע המרגש! 



בתום תשעה חודשי הריון, מיצ'טי ילדה בפעם השנייה בחייה, בייבי שהיא אחות לבתה הבכורה אמילי, שנולדה בשנת 2013. השם הנבחר לקטנה? ארין אדלר, שבעתיד הלא רחוק צפויה להיות החברה הטובה ביותר של בתה של ברבור, שצפויה להגיח לעולם בקיץ הקרוב. אגב, רפאלי ועדי עזרא עוד לא החליטו על שם לצאצאית, כפי שהיא מגלה.

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



אחרי הבשורה המשמחת, רפאלי שלאחרונה כתבה בפייסבוק ש"חברים יש 200 וגם הם מתחלפים" (כן, שצר יודע), החליטה לפרגן לחברתה הטובה ואחת הנשים הקרובות אליה בחייה בתמונה משותפת (לוהטת), פלוס כמה מילים חמות. "חברה הכי טוב שלי ב-10 השנים האחרונות. האחות שמעולם לא היתה לי, המורה הרוחנית, מורה הדרך שלי, התאומה הטובה יותר שלי" פתחה, "נסענו בעולם, חגגנו, צחקנו ובכינו על בנים יחד. רוממנו אחת אחד את השנייה ובלי מילים... הזיכרונות הכי טובים שיש לי כוללים אותך".


 

A photo posted by Guyadler (@guyadler88) on





"תמיד ידעתי שלנצח נישאר קרובות, ואז נישאת לישראלי - מה שאומר שאנו גם חולקות בית", המשיכה רפאלי ששידכה בין מיצ'טי לאדלר. "תמיד ידעתי שיהיה לך את התינוק הכי חמוד, אמילי היא הרבה יותר מסתם חמודה. אבל מעולם לא דמיינו שלשתנו יהיו תינוקות באותה שנה!".

"ברוכה הבאה לעולם ארין אדלר. תהיה לך שותפה לחיים, חברה הכי טובה, והמשאלה הכי גדולה שלי לארין ו*השם יוחלט בהמשך* היא שתחלקו לפחות מחצית מהרגעים שאני וולנטינה חלקנו יחד... אני יודע שאני רגשנית בגלל ההריון, אבל המתנה הגדולה ביותר שנוכל לקבל בחיים היא שהבנות תגדלנה ביחד ואנחנו נלמד אותם מהי חברות אמת". צודקת, גם הספייס גירלז אמרו את זה בניינטיז!