כשאתם נוסעים לחופשה מעבר לים, מדובר בנסיעה קצרה לחו"ל, לא? אז זהו, שעבור השחקן מאור שוויצר - אין דבר כזה "קפיצה קטנה", אצלו זה להתאוורר בגדול. מדובר בבשורה עצובה לכל מעריצותיו של כוכב "איביזה" ו"שחקן זר": הוא עוזב לחיים מעבר לים, לתקופה בלתי מוגבלת.
 
שוויצר ככל הנראה החליט שהוא זקוק להתנתק מתעשיית הבידור המקומית, מהחיים בעיר הגדולה תל אביב, מהמשפחה והחברים בישראל - ורכש כרטיס לכיוון אחד בלבד, בלי כרטיס חזור. היעד: טנריף האקזוטית, שבה יבלה את התקופה הקרובה בחייו. 


לוקח איתי הרבה בגדי ים ומוט סלפיייי! מאור שוויצר (צילום: רפי דלויה)




רגע, אף אחת לא מתאבלת כאן? שוויצר בקניון


כוכב הנוער בן ה-26, מתכוון לטעון מצברים ולנפוש לפרק זמן לא ידוע ברצועת החוף המושלמת של האיים הספרדיים, שם יגלוש להנאתו ויעבוד על השיזוף בבגד ים. נכון לעכשיו הוא לא מתכוון לקבוע מועד חזרה לישראל, כך שיישאר בגן העדן עד שירגיש כי מיצה, או לפחות זה מה שסיפר לחברים שבילו איתו באירוע מתוקשר שנערך בקניון עזריאלי החדש שברמלה.
 
רגע, אבל מה עם החברה (שממנה כבר נפרד פעם את בעבר, רק כדי לעשות קאמבק), יובל פרץ? אז זהו, ששוויצר נאלץ להשאיר אותה כאן בארץ, רק כי היא נמצאת בעיצומם של לימודי תואר ראשון. בהמשך, אולי יתאפשר לה להגיע לביקור בטעם ספרדי. הולה!

 

A photo posted by Maor Schwietzer (@maor_schwietzer) on


החברה תישאר בארץ. שוויצר עם יובל פרץ