יש גברים שמורים שמתחתנים ומגדלים כרס נוחות, יש כאלה שמביאים לעולם צאצאים ולא מספיקים לטפח את עצמם, יש בחורים שפשוט לא סובלים את חדר הכושר - ויש את ריאן ריינולדס, כוכב הוליוודי שיש לו הכל. כולל תואר "האבא הסקסי עלי אדמות" של מגזין הבידור האמריקני הנחשב פיפל, לשנת 2016. הו, הקנאה!



השחקן שמככב בימים אלה על מסכי הקולנוע ככוכב הסרט שמבוסס על סדרת הקומיקס "דדפול", הפך לאבא לפני קצת יותר משנה - אז נולדה ג'יימס (לא, זו לא טעות!)  - בתו המשותפת עם אשתו המהפנטת, השחקנית בלייק לייבלי ("גוסיפ גירל"). נכון, בשנת 2010 כבר קיבל את הכבוד להיות "הגבר הסקסי עלי אדמות", כך שכעת שהוא מגדל בייבי גירל הוליוודית, ריינולדס יכול להיות גם האבא הכי לוהט בתעשיית הבידור. יס, דדי.


סקסי דדי. ריאן ריינולדס על שער המגזין People (צילום מסך)


ריינולדס בן ה-34, שמכנה את בתו הקטנה "שרימפי" (חמוד!), לא רק התרגש מהתואר החדש אלא לא הפסיק להשתפך על נפלאות האבהות, גם בראיונות שונים שהוא מעניק לקראת יציאת שובר הקופות החדש "דדפול". כי לשחק בסרטים עתירי תקציב כבר לא מספיק לך? 

 

A photo posted by Blake Lively (@blakelively) on



"העובדה שיש לי בת היא חלום שהתגשם", סיפר ריאן למגזין הבידור, "אף פעם לא הודתי בזה בפני אשתי, אבל תמיד רציתי בת בכורה... אני לא צריך להתכונן לכך שתסובב אותי על האצבע הקטנה שלה, זה קורה כבר מהרגע שבו הגיחה לאוויר העולם". ובכן, ריינולדס מצדיק את התואר המרגש בהחלט.

כעת, לכמה סיבות שבגללן ריאן רינולדס הוא אבא סקסי בהחלט:



הוא יודע לתת לאשתו הרגשה של מלכה, למרות שהיא לא הופיעה על המסך כבר שנים (צילומים: Getty images)



תראו כמה ריאן ריינולדס טוב עם ילדים. גם של אחרים!



חיוך מרומז? עובד נהדר על הזאטוטים



הוא לא חושש לחשוף את תחתוני ה"קלווין קליין" שלו, כשהוא מרעיף חיבה



שיער חזה גברי? יש. ריאן ריינולדס על השטיח האדום




וגם בגלל הסצנה הזאת מהסרט "ההצעה", עם סנדרה בולוק. ריאן ריינולדס עירום (צילום מסך)