אזהרה: בחינת הישבן החשוף הבא אינה לבעלי לב חלש. הרי זה לא שכל יום אחד האנשים המוכרים בביצה הישראלית, שהוא חבר של כמה מהשמות הלוהטים ביותר בתעשיית הבידור המקומית, מסיר את כל הבגדים - מתועד ללא ידיעתו על ידי אדם מפורסם אחר - ואז הצילום גם מגיע לרשת, כדי שכולם יוכלו לראות.
 
בסדר, אז את התמונה פרסם בעל הישבן המתועד, ששמח ככל הנראה להתפשט על סט הצילומים הסגור לטובת תפקיד בעונה חדשה של סדרה ישראלית מוכרת. אחרי שבחן בעצמו את הפלחים האישיים, החליט שכולם יכולים לראות אותם. הכי נטורל שלו.

נו, כבר מנחשים? כי מדובר ב...



(צילום מסך, אינסטגרם)


טוב, אז אם בעונה שעברה של "להיות איתה" זכיתם לראות את האחוריים של השחקן אביב אלוש - בעונה השנייה של הסדרה שכתב אסי עזר עבור קשת, יהיה זה אורי פפר שיופיע בעירום מול המצלמה. אותו עזר שהחליט שבעלה של חברתו הטובה, הדוגמנית יעל גולדמן, יצטרך להסיר את כל העכבות והבגדים על הסט - הוא גם זה שצילם את התמונה השובבה שחושפת את פפר במערומיו האחוריים.
 
זה בסדר, פפר עצמו פרסם את התמונה ברשת כשעשה טיזר לסדרה ושיתף את עוקביו בתמונה של ישבנו החשוף מסט הצילומים - מבלי לגלות אם יופיע בעירום מלא גם מקדימה. זו לא הפעם הראשונה שבה השחקן מתפשט ומצלם (כמעט) הכל כדי לעורר מהומה ברשת, פפר פשוט ממש, אבל ממש נהנה להשוויץ בפיגורה. לוהט או פאתט? אתם תחליטו!

 

A photo posted by oripfeffer (@oripfeffer) on



 

A photo posted by oripfeffer (@oripfeffer) on