איזו שנה רומנטית מסעירה עברה על טהוניה רובל: אירוסים, פרידה, זוגיות שעברה גם לתחום הפלילי - וכעת, רגע לפני חג האהבה, זוכת "האח הגדול" כבר מנהלת זוגיות חדשה. אתם יכולים להתרגש עבור רובל, כיוון שהדוגמנית והפאנליסטית חובקת כבר חודש מערכת יחסים חשאית, שהיא שומרת בסוד שמור בהחלט. 
 
תשאלו למה האהבה של טהוניה סודית בהחלט? כי הבחור הוא אישיות מוכרת מעולם הספורט, כזה שנמצא בימים אלה בהליכי גירושים מבת הזוג הקודמת שלו. כיוון שעם אשתו לשעבר הוא הקים משפחה (מדובר באבא לילדים), עוד לא ניתן לחשוף את זהותו של בר המזל שהצליח לכבוש את ליבה של רובל. 


מאוהבת. טהוניה רובל (צילום: רפי דלויה)

בחודש מאי שעבר, אם הספקתם לשכוח, ביטלה רובל את אירוסיה למעצב השיער מישל מרסייה - שבועות ספורים לפני שהייתה אמורה לצעוד בשביל לעבר החופה עם אהובה שהפך לאקס המיתולוגי. זמן קצר אחרי הפרידה, טהוניה פצחה ברומן רומנטי עם אושרי יאיר אלפסי, כדורגלן בדימוס. הזוגיות שלא צלחה, כיכבה בכותרות לאחר שיאיר נחשד לכאורה באחזקת סמים. 


מאז, היו שמועות על סטוץ של טהוניה עם מי שפטפט לצדה על המסך, איציק זוהר, אך כעת אתם מגילים שלאחרונה מצאה את "האחד" החדש שלה. מקורבים לזוג החדש מדווחים כי השניים מאוהבים עד מעל הראש, ורואים את עצמם צמודים גם בעתיד הרחוק והדביק עד מאוד. בתקווה שהפעם זה יהיה לכל החיים? 
 

האקס. טהוניה עם אושרי יאיר (צילום: שוקה כהן)


וזה שלפניו. רובל עם מישל מרסייה (צילום: רפי דלויה)