אין, אין, אין חגיגה בלי עוגה מרגשת, כמה כוסיות משכרות וילד יום הולדת אחד צעיר במיוחד, כמו כוכב הילדים גפן ברקאי - נכון, אסי עזר? אז זהו, שמנחה "הכוכב הבא" אולי הגיע למסיבה של השחקן שציין בסוף השבוע האחרון 21 שנות חן, אבל מלבד ברכות מזל טוב פסח על מתוקים ולא הסכים ללגום אפילו שלוק של אלכוהול.
 
עזר בן ה-36, כך מתברר, החליט לעשות סוף ל"כרס התימנים" שלו (ככה הוא קרא לזה בעצמו!) ונמצא בתקופה האחרונה בדיאטה מחמירה. לכן, כשהגיע להילולת יום ההולדת של ברקאי במועדון תל אביבי, שכללה המון דרינקים חריפים, לא הסכים אפילו ללגום צ'ייסר למזל טוב יחד עם ארוסו החתיך אלברט והסתפק בבקבוק מים מינרליים - הכל כי הוא אוכל רק לפי תפריט נוקשה במיוחד. אלברט, לבנו איתך.

"גפן אני באאאאא. אבל בלי דרינק". אסי עזר עם אלברט (צילום: סטודיו לם וליץ)


סחים בלילה. אסי ואלברט


הנה ילד יום ההולדת, גפן ברקאי


מי שכן לגם שלוק או שניים, היתה חברתו של הפרזנטור של רשת האופנה "רנואר" - עמית פרקש, שחגגה במסיבה שכללה גם עוגת עם בובה גברית לבושה בשמלה, שהוכנה במיוחד לחתן השמחה... שכנראה אוהב בנים בלבוש נשי? 


אפשר לנחש שעומר דרור, הדוגמנית ניבר מדר, חברים כמו מיכאל מושנוב, מאור שוויצר, און "אח של" רפאלי או החבורה מסדרת הנוער "גאליס" - שכוללת גם את דניאל מורשת ונווה צור, יכולים להסביר מה פשר ההפתעה המתוקה הזאת. מברוקוש, ילד.


בת הזוג עמית פרקש כאן!


בואו נדבר רגע על העוגה. היוש, ברבי


גם עומר דרור, במראה המחוספס


מיכאל מושונוב מיסטר קולנס


הנה החברים מ"גאליס"! אהההה


ניבר מדר מדגמנת סינגליידי שיק


און רפאלי קשוח משהו


אתה כן שתית? דניאל מורשת