איזה כבוד: שיר אלמליח, דוגמנית לוהטת ויוצאת "האח הגדול", נבחרה לייצג את ישראל בכל העולם - על ידי לא אחרים מאשר פקידי משרד החוץ. כבוד לאלמליח? לא ממש, זה כבוד עבור משרד ההסברה בארץ הקודש, שאשת הכדורגלן במיל' ואחת הנשים הלוהטות ביותר בסביבה הסכימה להיות "הישראלית היפה", בפרויקט מיוחד של המדינה. הללויה.
 
אז ככה, לרגל חגיגות שיערכו ביום העצמאות ה-68 של ארצנו הקטנטונת באביב הקרוב, יוצא משרד החוץ בקמפיין מיוחד שמציג את 'ישראל היפה' ויופץ ברחבי העולם. כך ש-68 ישראלים מענפים מקומיים שונים כמו ספורט, הייטק, כלכלה ועוד, נבחרו לייצג את כולנו בפרויקט שהוא קמפיין מיוחד במשרדו של שר החוץ (כיום הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו, אם תהיתם). ברור שאלמליח היא אחת מהנבחרים!


יפה לך. שיר אלמליח מצטלמת לפרויקט (צילום מסך)


בין הנבחרים המאושרים, כאמור, גם הדוגמנית שנבחרה בהישג אדיר (ונדיר) לייצג את כל הנשים היפות של ישראל. הצילומים לפרויקט האינטרנשיונל, כבר נערכו  בקמפוס של אוניברסיטת תל אביב שברמת אביב. כך שאם רק יגלו ברחבי הגלובוס שיש בארץ סטודנטיות לוהטות כמו מיס אלמיח, צפויה עלייה בכמות המהגרים, יהודים טובים שמעוניינים לעשות עליה ושל שלל גברים חרמנים אמרים. כנראה.

להלן, כמה דוגמאות מדוע שיר אלמליח היא אכן ישראלית יפה. מאוד: