ג'סטין ביבר, אלא אם מדובר ב(עוד) תעלול פוטושופ מתוחכם - מהשבוע כל העולם יכול לבחון איך הביצועים שלך במיטה. לא, אחד הזמרים הצעירים המצליחים בעולם לא החליט על הסבת מקצוע לתחום סרטי הפורנו, אלא ככל הנראה תועד תוך כדי שהוא מקיים יחסי מין עם בלונדינית. התמונות, הגיעו השבוע באורח פלא לרשת, כשצוייצו בטוויטר, ואתם צריכים לראות אותן!
 
זו אינה ההסתבכות הראשונה של ביבר בן ה-21 עם שערוריות מין: בעבר אליל הבנות כבר תועד על ידי נערת  ליווי בברזיל כשהוא ישן במיטה אחרי ליל הוללות (למרבה המבוכה), צולם בעירום פרונטלי מלא במהלך חופשה על ידי הפפראצי  (תרגיל יח"צ) ואפילו נתפס לאחרונה כשהוא יוצא ממלון שבו ככל הנראה שכב עם כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן. אבל דווקא התמונות החדשות האלה... אאוץ'.


בתחתונים? הרבה פחות. ג'סטין ביבר (Getty images)


חשבון טוויטר שמפרסם בעיקר צילומים מביכים ופרטיים של כוכבים מהעולם, פרסם השבוע את התמונות הפרובוקטיביות שבהן ביבר, שטוען שבתקופה האחרונה הוא מנסה לעבוד על תדמית מהוגנת ולהפסיק עם גישת ה"באד בוי", מופיע ככל הנראה בכבודו ובעצמו. מדובר בשני צילומים שבהם לא נראות פניו של הפופסטאר, כשהוא ניצב על מיטה, מאחוריה של צעירה בלונדינית גונחת.
 
עם זאת, חדי עין זיהו כי מדובר בכוכב, ולא בגלל הקוביות או החזה המסוקס שלו - אלא בגלל שזיהו לא מעט מ-52 הקעקועים שמעטרים את גופו הצעיר. התמונות של ביבר במיטה צולמו ככל הנראה לאחרונה, כיוון שאחד הקעקועים הבולטים הוא זה שנצרב על מעל הטבור שלו מאז סוף 2015, שמו של אלבומו האחרון.


במיטה עם בלונדינית. ככל הנראה ג'סטין ביבר, בתמונות שדלפו לרשת (צילום מסך)


איך איך נראה ביבר במיטה? התמונות אמנם צונזרו על ידי מערכת מעריב אונליין, אך לא רק שירדו מרשת הציוצים זמן קצר אחרי שפורסמו, אלא שחשבון הטוויטר עצמו הושהה ובהמשך ככל הנראה נמחק בעקבות הפרסום. אם זה לא סימן לכך שהתמונות אמיתיות והלחיצו את מנהליו של ג'סטין, שום דבר כבר לא יעיד על כך. סקנדל.

להלן, תחקיר מעמיק. האם זה ג'סטין ביבר?



קעקוע הצלב על החזה וקעקוע הנמר על הזרוע של ביבר? צ'ק (צילום מסך)



האינדיאני על העורף של ביבר? קיים



היי, אפילו הקעקוע החדש שעל הבטן של ביבר שם (צילום מסך)

אה, והנה ג'סטין ביבר מדבר על הקעקועים שלו: