קשה להיות קאשה? למה שלא תתנו לטיילור סוויפט לסדר הכל, בתור אחת שיודעת לנער את הכל ולעשות את העולם טוב יותר. אז ככה: סוויפט, אחת הזמרות המצליחות בעולם בשנים האחרונות, החליטה לתרום לחברתה הפופסטאר לא פחות מ-250,000 דולר מכספה הפרטי, לאחר שקאשה נקלעה לחובות כלכליים, במהלך משפט שהיא מנהלת כנד מפיק שלטענתה הטריד אותה מינית.



אז את קאשה המשתוללת, אתם כנראה מכירים בגלל להיטם כמו "Tik Tok". בסוף שנת 2014, שנים ספורות אחרי שפרצה תודעה הציבורית, גילתה שלא רק אושפזה במכוני גמילה כדי לטפל בבולמיה, התמכרויות לסמים ואלכוהול שמהן סבלה, אלא גם שהמפיק המוזיקלי המצליח שאיתו חתמה על הסכם לעשור שלם כשהיתה בת 18, ד"ר לוק, אנס אותה ואף הטריד אותה נפשית - מה שהוביל למצב הנפשי הירוד שלה.


טיק טוק. קאשה בהופעה לאחרונה (צילום: Getty images)

מראה המוקיון, הוא חלק מהמחאה? קאשה

בהמשך הגישה נגדו תביעה משפטית, באותן טענות שהכחיש כמובן, רק על מנת להשתחרר מהחוזה והטרדותיו של המפיק, תוך כדי שעצרה את ה"קריירה" שלה (או מה שנשאר ממנה) - עד שבשבוע שעבר, בית המשפט האמריקני קבע כי היא לא רשאית להשתחרר מהחוזה הדרקוני עם המפיק ד"ר לוק, רק בגלל מחסור בראיות ועדויות שיאששו את הגרסה שלה. ואז סוויפט החליטה לתרום לה, רק כדי להראות תמיכה - והכריזה על כך בערוץ הבידור.


"טיילור החליטה לתרום רבע מיליון דולר, כדי לתמוך בקאשה בזמנים הקשים שהיא עוברת. זה מדהים", צייצה אמה של קאשה בטוויטר לאחר ששמעה על הבשורה המרגשת, "עושרו של מישהו לא נמדד במה שיש לו, אלא במה שהוא עושה על מנת לסייע לאחרים. טיילור סוויפט היא אכן אדם עשיר. תודה!". עוד הוסיפה שמה שהכי חושב עבור בתה, הוא ש"נשים יפות ועוצמתיות עומדות מאחוריה, כך שהעולם רואה עד כמה חזקה האמת!". כן, זה והמון כסף.

נשמה של ברבור, שחור. טיילור סוויפט

בין הכוכבות שקיבלו את החלטת בית המשפט בכאב, היו ליידי גאגא, אריאנה גרנדה, לילי אלן, קלי קלארקסון והזמרת לורד. אבל דווקא הכוכבת דמי לובאטו, שלוהטת בארצות הברית בשנים האחרונות לא פחות מסוויפט, לא ממש התרשמה מהמחווה של טיילור לקאשה. "קחי משהו לגבעת הקפיטול (היכן שנמצא בית המחוקקים האמריקני) או דברי על כך בגלוי, אז אני אתרשם", צייצה רגעים אחרי ההכרזה על התרומה של סוויפט, שהרוויחה בשנה האחרונה כ-80 מיליון דולר. "אני אתרשם שיהיו פמיניסטיות שיפעלו למען זכויות הנשים". אאוץ', לא מרוצה לובאטו. 

לא חושבת שהתרומה מספקת. דמי לובאטו (רויטרס)