שלושה חודשים שלמים, פלוס שבועיים - זה פרק הזמן שלקח למלכת הריאליטי-טראש, קים קרדשיאן, לחשוף בפעם הראשונה ובאופן חגיגי בהחלט את בנה הכל כך מדובר, סיינט ווסט. קימי, ילדה את הבייבי בוי, בנה הקטן המשותף עם הראפר קניה ווסט ואחיה הצעיר של נורת' ווסט, בתחילת חודש דצמבר. מאז, שמרה על חשאיות יחסית בכל הנוגע לילדון המדובר, אך לא עוד!
 
קרדשיאן, פרסמה היום (שני) את תמונתו הפומבית הראשונה של סיינט בן השלושה חודשים באתר האינטרנט הרשמי שלה. זאת, לרגל תאריך יום הולדתו של אביה המנוח, רוברט קרדשיאן, שחל היום ממש. "אני יודעת שאין דבר בעולם שהיה רוצה יותר מאשר לפגוש את נכדיו", שיתפה קרדישאן, "אז רציתי לשתף את התמונה הזאת של סיינט עם כולכם", הסבירה. הווו.

בר רפאלי, רשמי בפניך: ככה עושים זאת.

מוכנים? ככה נראה היורש הצעיר לבית קרדשיאן, סיינט ווסט:




סיינט ווסט, בצילום ראשון לעולם (אינסטגרם)


בצילום הראשון של סיינט ווסט, הוא נראה כשעיניו עצומות והוא לובש אוברול תינוקות לבן בוהק, בשעה שהוא נח בשלווה ומרים את ידיו למעלה. כמה חמוד הבייבי הזה? בטח שיותר מאחותו הגדולה והזעופה באופן תמידי.
 
ההצצה הקודמת שמעריצי משפחת קרדשיאן קיבלו לבייבי סיינט, היתה כאשר קים בת ה-35 פרסמה תמונה של הבייבי אוחז באצבעה של בתה בת השנתיים וחצי נורת', לצד הכיתוב "היא אמרה שהיא חברתו הטובה ביותר בעולם". בהתחשב בעובדה שהיא, אבא קניה בן ה-38 והבייבי בן כמה החודשים צפויים להגיע באביב לעבור טקס הטבלה בירושלים, האאוטפיט הלבן של הקדוש הקטן (בנו של ייזוס, איך לא?) הולם בהחלט.

ככה קרדשיאן נראתה בהריון עם סיינט ווסט (רויטרס)


וזו כבר קרדשיאן עם נורת' ווסט, לפני כשבועיים (גטי)