מכירים את האמרה "האוזניים שלי מדממות אחרי ששמעתי אותך", "ניסרתי לי את עור התוף" או "אתם נשמע כמו חריקה של ציפורן על לוח"? אז זהו, שאתמול (שני) משפחתה של כוכבת הריאליטי ג'קי אזולאי ערכה ערב קריוקי מרגש ומתועד במיוחד. רגע, באמת יש צורך להרחיב?
 
בני משפחתם של יוצאת "מאסטר שף" ובעלה ישראל, שמנסים לזכות בתואר "משפחת קרדשיאן הישראלית" (אוקיי) ביושר, בגלל התכנית שמתעדת את 14 האחים שלה - "אחותי ג'קי" - התייצבו לצפות בהקרנה פרטית של שני פרקים מהתוכנית, פלוס ארוחה, פלוס פאן. העונג כולו שלכם ושל אורחי מעדון הקריוקי התל אביבי שאליו הוזמנו.

יאללה, תרימו. ג'קי אזולאי (צילום: אור גפן)


זוג מנצח. ג'קי וישראל אזולאי


איזו משפחה. האחיות של ג'קי צופות בריאליטי


כוכבות התוכנית של HOT  בידור ישראלי, שהן בנות המשפחה, התייצבו בלבוש ובאיחור אופנתי: אם המשפחה מרים אלחרר, האחיות ג'ולי (שבניגוד לג'קי לא צלחה את האודישן ל"מאסטר שף"), הודיה, פאריה, אושרת, שמחה ועוד כמה מתוך 14 הילדים - שפגשו את ה-BFF של ג'קי, הדוגמנית לירז דרור שהגיעה עם בעלה איציק פינטו. 



בתום ההקרנה, כאמור, עברו כמה מהבנים והבנות במשפחה לשיר קריוקי. ג'קי ולירז ביצעו נאמבר שכלל הרבה דרבוקות, גם ג'קי ובעלה ישראל ביצעו דואט מרגש ("היא רק רוצה לרקוד". דמעה), והאחיות כולן שרו למרים את השיר "אמא" של משה פרץ - כשהם מחבקים אותה קרוב ללבם. כלומר, עד שפרצו בדמעות ואז הערב הפך למעין סרט טורקי. יאללה, איזו פמיליה. 


אמא, הו אמא, חבקיני חזק. האחים פורצים בבכי


כמה פאן לג'קי עם לירז דרור?


חילופי זוגות!


וגם בתמונת מחזור. משפחתה של ג'קי אזולאי