זוכרים איך בסוף העשור הקודם, בריטני ספירס התמוטטה בשיא תהילתה, באחת הקריסות הצהובות המדוברות ביותר בתעשיית המוזיקה? אז אופס, יכול מאוד להיות שזה קורה שוב. הנה, אמש (שלישי) פרסמה ברשתות התמונות החברתית אינסטגרם כמה סרטונים שבהם היא נראית קופצת בתחתונים וחזייה, תוך כדי שהיא "מצלמת" קליפ לשיר סקסי שלה מלפני יותר מעשור - שמדבר על יחסי מין. כמה הולם!
 
ספירס בת ה-34, שמנהלת חשבון "מיוחד" מאוד ברשת התמונות (זרם תודעה הוא כינוי שקטן על מה שקורה בפרופיל הזה), פרסמה כמה תמונות שסקסיות שלה בתקופה האחרונה - אבל שרשרת הסרטונים החדשה, שבה היא שרה את "Breathe On Me" שמתאר במילותיו איך היא רוצה שגבר ינשוף עליה את הבל פיו החם (או בסלנג לועזי, יקיים איתה יחסי מין אוראליים), מיוחדת במינה. פאן להשתעשע מול המצלמה בלי בגדים, הא בריט.

 

A video posted by Britney Spears (@britneyspears) on



 

A video posted by Britney Spears (@britneyspears) on



הזמרת שנראית במצב מצוין בתקופה האחרונה, אולי נמנעת מהג'אנק פוד שהיא כל כך אוהבת ולכן נראית מעולה. אבל האם הדיאטה הקפדנית וההופעות התכופות בלאס ווגאס גורמות לה לאבד את זה? כי הטיזינג שהיא עושה ברשת באמצעות שיר על ליקוקים ונשיפות שיצא לאור בשנת 2003, עוד לפני ששני בניה נולדו, משונה בהחלט.

 

A video posted by Britney Spears (@britneyspears) on



המעריצים של נסיכת פופ מרוצים? כי אחרי שבשבוע שעבר ציינה על הבמה שהיא "רוצה חנון לוהט עם פין ענק!", עכשיו מגיעים ריקודי החשפנות, ואז העולם מתחיל להבין שמדובר בגברת בהפרעה. לוהטת, ספירס, אבל מופרעת.


כמה טוב לנשום. בריטני ספירס (צילום מסך)



עופי, רוחי, יא בריטני (צילום מסך)



בריטני ספירס נושפת. פוווו (צילום מסך)