מדונה, אחרי יותר מ-30 שנים של תהילה בלתי פוסקת, לא למדת לשמור כמה דברים לעצמך - כי החשיפה האחרונה שלה על הבמה, הפתיעה אפילו כמה מהמעריצים האדוקים ביותר של מלכת הפופ. לא מדובר בפטמה שובבה, או באיבר גוף אחר לצורך העניין, אלא בדרמה שקשורה בחייה האישיים שעד כה שמרה בסודי סודות. ואז פשוט פלטה אותו מול אלפי צופים בקהל...
 
הפופ אייקון, נמצאת בימים אלה לא רק במדינות מזרח אסיה כחלק מסיבוב ההופעות שלה "Rebel Heart Tour", אלא גם בעיצומו של קרב משפטי שבאמצעותו היא מנסה לגרום לבנה המתבגר רוקו - לנטוש את הבית של אביו (האקס שלה, הבמאי הבריטי גאי ריצ'י) ולשוב לחיות איתה. אבל עזבו אתכם מקשרי המשפחה הרופפים שלה, כי כשעלתה על הבמה בבירת הפיליפינים מנילה, ניצלה את ההזדמנות כדי לספר על קשר חם שניהלה עם מישהי ממוצא פיליפני - עד שגילתה שהיא שוכבת עם הגבר שלה!

הנה, תראו את הווידוי המזעזע של מדונה:



אז ככה: "פעם היתה לי מאמנת כושר פיליפינית, בחורה יפהפייה", סיפרה מדונה בין השירים במהלך השואו שלה אמש (רביעי), "היא היתה מדהימה ומוכשרת מאוד כמאמנת, אבל אז גיליתי שהיא ז***ה את החבר שלי. אז פיטרתי אותה", המשיכה לתשואות המעריצים ההמומים, שלא ידעו איך לקבל את הווידוי. "החלטתי לשתף את זה איתכם. כן, במקרה הזה לא היה סוף שמח", צחקה. ב"סוף שמח", מדונה התכוונה גם לסלנג האמריקני שמתכוון לאורגזמה בחדר המיטות, מה שהזמרת כנראה הרגישה פחות אחרי שגילתה על החברים הבוגדניים שלה.

בלי סודות, סליחה, בגידות. מדונה וצוות המופע שלה (Getty images)

אז הגברת שהעיזה להתעסק עם הנערה החומרנית, היא למעשה במאמנת הכושר הצמודה שלה בשנים האחרונות - ניקול ווינהופר, שהיא למעשה אמריקנית ממוצא פיליפיני-גרמני. אחרי שופיעה בקלטות כושר שהדגימו את משטר הכושר הקפדני של מדונה ואפילו השתתפה בפתיחת רשת חדרי הכושר של מלכת הפופ ברחבי העולם, הזמרת ככל הנראה חשפה את הקשר שנרקם בין הספורטאית למי שהיה בזמנו בן הזוג שלה. מאז, ניקול מנקה רצפות או משהו.

והגבר הלא נאמן, שמתח את הגבול עם הכוכבת הבלונדינית קצת יותר מדי? או שמדובר ברקדן ברהים זאייבט, הצרפתי שצעיר ממנה בשלושה עשורים שאיתו ניהלה קשר של שלוש שנים שלמות (שנגמר ב-2013 והותיר את מלכת הפופ שבורת לב), או דווקא ברקדן ההולנדי טימור סטפנס, שהחזיק איתה מעמד כמעט שנה - עד שככל הנראה בגד ונזרק חזרה לאנונימיות. חצופים, היא מלכה.

נערה בוגדנית. ניקול , המאמנת לשעבר של מדונה (Getty images)


Burttt. מדונה על הבמה (Getty images)