להלן, חידון מענג לפתיחת שבוע היישר מלוס אנג'לס הרחוקה, עיר המלאכים שתעניק הערב (ראשון) כמיטב המסורת את פרסי האוסקר ברוב פאר והדר. רגע לפני שעוד חמסין אביבי יגיע לארץ הקודש, יש אישיות ישראלית שמספקת הצצה לקיץ הקרוב. מי היא אותה בלונדינית מסתורית, שחיה במרכז ישראל בדרך כלל, אך מבלה בימים אלה באל.איי - במטרה לבנות לעצמה קריירה בינלאומית וכעת בחרה להציג לעולם לראווה את הישבן הלוהט שלה? 


רמז ראשון: מדובר בגברת בלונדינית עם תוספות שיער מדוברות. לא, אורית פוקס זאת לא את.

רמז שני: היא התפרסמה בעיקר בזכות זוגיות עם כמה גברים מפורסמים. אנשים חשובים מאוד. 


רמז שלישי: מדובר בסוג של שורדת, שעוד לא נראתה על המסך. מנחשים?

רמז רביעי: יש לה מבטא, כי היא לא נולדה ביזראל. נו, זה כבר קל!

 

A photo posted by LEE LEVI (@lee_levii) on


אם לא גיליתם עד כה, מדובר בדוגמנית, יוצאת ריאליטי לעתיד ופליטת כמה מערכות יחסים מדוברות בהווה, בשם לי לוי. הגברת, ארזה את הפקלאות וטסה לחוץ המערבי של ארצות הברית, כדי לעבור אודישן לטובת תפקיד נחשק אליו היא מועמדת בתעשיית השואו ביזנס האמריקני. תזמון מושלם עם עונת הטקסים האמריקנית.

הסיבה הפחות רשמית: לי מנצלת כמה שניות של תהילה להן היא זוכה בגלל פרסומת לחברת הסעות בכיכובה שצולמה בקיץ שעבר, אך רק בימים אלה עלתה לאקרנים ברחבי ארצות הברית. לוי, כמובן, רצתה לראות את עצמה מתנוססת על המסך מקרוב, כשהיא מככבת כסוג של גברת "סקס והעיר הגדולה" עבור אפליקציית הסעות. מרגש, כך שאל תתפלאו אם תראו את הבלונדה נדחפת למסיבת אפטר-אוסקר או נמרחת על דיקפריו, כן?