האם בר רפאלי ויתרה על מסיבה בסוך השבוע, רק כדי לא לפגוש את מי שעד לא מזמן היה חבר טוב אך כיום מתפקד בחייה על תקן מכר מהעבר? כי מי שנחשב עד לא מזמן ל-BFF של הטופ מודל ההריונית (שכנראה לא יצאה מהבית רק בגלל עייפות הריונית), מפיק המסיבות נדב שצר, הגיעה בסוף השבוע האחרון לאירוע יום הולדת יחד עם מקורב חדש בחייו - יוצא "האח הגדול" המאורס, אליאב אוזן. תחליף הולם, או משהו.


אוזן אנד שצר, בילו ערב נוצץ בחברת כמה אנשים מוכרים בבר אופנתי במרכז העיר הגדולה, שבה צוין יום הולדתו של די ג'יי שהוא חברם הטוב של כמה מהאנשים הבולטים בביצת הבידור וגם של בעלה של הדוגמנית שביט ויזל. התוצאה: מסיבת רב תחומית, שכללה את כוכבי "משחקי השף" - הבשלנים המצטיינים אסף גרניט ומושיק רוט - דוגמניות כמו לירז דרור (עם בעלה איציק) וכן זוגות נוצצים כמו גיא גיאור ולירן כוהנר.


אני כאן כדי להרים! שביט ויזל


מושיק רוט לא מוותר על מסיבה טובה


יכול להיות שאסף גרניט הביא איתו ילד בתור אקססורי?


זוגי זוג. לירן כוהנר וגיא גיאור

אל ההילולה שהתרחשה בערב יום שישי, הגיעו אנחל בונני עם אשתו דושי לייטרסדורף וחברתם פאולינה אלברשטיין, שפגשו את שלום מיכאלשווילי סולו. יון תומרקין, כוכב הנוער במיל' יפתי שיכול היה לבחון מקרוב את אושיית הסטייל דורין אטיאס, כמו גם פצצה מהעבר  - לירון רב. נו, מסיבה רב תחומית.



לירז דרור ובעלה איציק? סו האפי


שליש לבדו. שלום מיכאלשווילי


יון תומרקין עושה את זה בסטייל אופנוענים


לעומת השף דיוויד פרנקל, שסתם מתלהב!


כמה דרקונים? דורין אטיאס


שי כהנא חתיך וזה, אבל כמה אפשר למחזר את הז'קט?


דושי לייטרסדורף ואנחל בונני קפצו לדרינק


פגז מן העבר. לירון לב