טוב, אחרי צפייה בקטע הבא, קצרצר ככל שיהיה, אולי תרצו להעניק לעומרי כוכבי את תואר "חביב הקהל" בגמר העונה של "הישרדות". השורד המסוקס, שטרוד בימים אלה באפשרות שיזכה בתואר "השורד האחרון" במהלך משדר הגמר שייערך מחר (שלישי), לא ישמח לגלות שבזמן שהוא עסוק במאבק במתחרים בכדי לזכות במיליון שקלים - יש מי שעסוק בפסלון החסינות הפרטי שלו. זה שמסתתר בבגד הים שבו כוכבי בילה על האי, מסתתר בערך. 


גולש אמיץ ונאמן של מעריב אונליין, קלט קטע בן כמה שניות מהתכנית האחרונה ששודרה במסגרת הריאליטי של 'רשת' על המסך - שבו נראה כוכבי כשהוא לוקח חלק במועצת השבט האחרונה על האי. ברגע מסוים, נפל בהלם ממושבו, כך שבמהלך הנפילה איבר מינו נחשף מבעד למכנסיים הקצרים שלבש. התחתונים? מיותרים, כנראה, בכל זאת מדובר במלחמת הישרדות. 
עומרי כוכבי לא לובש תחתונים


חסינות, הכי חסינות. עומרי כוכבי חושפני (צילום מסך)

לא בטוח שטיטי או טילטיל ידעו שמיסטר כוכבי התנהל על האי בלי ללבוש תחתונים, אבל להבדיל מכוכבי ריאליטי אחרים שנתפסו ברגעים מביכים משהו (עדי נוימן שחשפה את הוויגנה, נניח), זה של כוכבי מביך פחות ונעים לצפייה יותר. רון אלוף, שים לב, התיעוד המרטיט עשוי להביא לו קולות מהמושבעים במסגרת הגמר או לפחות קמפיין נחשק לתחתונים, לא?


עומרי כוכבי סירב להגיב לדברים.