מתברר שאחרי שהתרוצצו כמעט חודשיים, כוכבי "הישרדות" לא מליחים לנות. הנה, תראו את רוסלנה רודינה - שרק אתמול (שלישי) העבירה שעות מתוחות בהכנה לגמר הריאליטי, כדי לגלות לאכזבתה שלא זכתה בפרס של מיליון שקלים (אבל הכי מפרגנת לחברה מהאי!) - והבוקר התעוררה מוקדם לצילומי קמפיין חדש שבו היא מככבת. בגלל זה לא יצאת לחגוג עם טילטיל, הא?



אבל רגע, זה לא הכל, כי על סט הצילומים של רשת חנויות הנעליים "סקופ", הדוגמנית טענה שהיא מבחינתה המנצחת - למרות שזה דווקא הקשר שלה עם בן הזוג המפורסם, אייל גולן, הוא שמנע ממנה לזכות בתואר השורדת האחרונה. "השגתי את מה שרציתי, וזה מבחינתי כמו זכייה בארבעה מיליון. רציתי שיכירו אותי בזכות עצמי ולא בזכות בן הזוג שלי וזה מה שחשוב", פטפטה עם הצלמים.


עייפה הא? רוסלנה רודינה על סט הצילומים של "סקופ" (צילום: אסף לב)


רגע, כבר מצלמים!


"אייל ואני קופצים לחו"ל. ושכולם יקפצו!"

 
את הצילומים, שאליהם התכוננה כבר מהשעה חמש בבוקר (ישנת בכלל, כפרה?), ערכה לצד החבר מהתחרות רון אלוף - אבל בבית, ימתינו לה גולן ובנם המשותף, יאן, כשלדבריה היא רוצה ללדת עוד ועוד ואז עוד אחים עבורו. לא בטוח שאייל יודע, אבל היי, השניים יוכלו לעבוד על הרחבת המשפחה לקראת חג האביב, אז תטוס עם הזמיר וילדיו לחופשה אקזוטית באיי מזרח אסיה או הקריביים. תלוי מה יפתה אותם יותר.
 

חשבתם שזה פרס הניחומים שלה על ההפסד בגמר "הישרדות"? לא ממש, כיוון שרודינה גילתה לצוות "סקופ" שהיא וגולן יטוסו לחופשה נוספת מעבר לים, הפעם דווקא זוגית ורומנטית במיוחד, במסגרת טיול של חברת רכבי יוקרה באירופה הצוננת. כי אין כמו לדהור עם האביר שלך לעבר השקיעה, כשהוא נוהג ברכב בשווי מאות אלפי יורו, לא רוסלנה?


דאק פייס, רודינה סטייל


טאץ' אחרון ו...


אקשן! רוסלנה רודינה עם רון אלוף